Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken kake (eller kaker) planlegger du å bake til nasjonaldagen? Trenger inspirasjon! Legg gjerne ved oppskrift/link 😊

Anonymkode: a66e6...0af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pavlova. Syns det er litt stress egentlig, mange elementer og er ikke så dreven på marengs, men samboer og gjestene ønsket seg nå det. Har Toro-brownies som backup, min favoritt 😅

Anonymkode: 41905...0c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her blir det pavlova, ostekake, kringle og sjokoladekake😁

Anonymkode: 22031...cff

AnonymBruker
Skrevet

Pavlova.

Anonymkode: 6c701...576

AnonymBruker
Skrevet

Pavlova, en eller annen iskake og ostekake. Og muffins eller sjokoladekake til ungene.

Anonymkode: c1f2a...a3a

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ha pavlova i år. 

Ellers synes jeg panacotta er en perfekt dessert på 17. Mai!

Anonymkode: 7fef1...c20

AnonymBruker
Skrevet

Pavlova og en sjokoladekake

Anonymkode: 34bd8...6e0

AnonymBruker
Skrevet

Pavlova. 

Anonymkode: e8982...650

Skrevet

Tenkte å lage tiramisu. Blir nok uten alkohol, gidder ikke kjøpe en stor flaske med noe bare for det.

AnonymBruker
Skrevet

Pavlova og klippekrans. Jeg kunne funnet på noe litt mer kreativt, men mann og barn har sine ønsker 😛

Anonymkode: 103bd...956

AnonymBruker
Skrevet

Stekt ostekake med masse bær på 😊. Fant en lett oppskrift på tine.no "friends cheesecake" elsker friends og om du husker den episoden med ostekaken så er det den det Skal være da...  😄 

Anonymkode: 490ac...2d1

AnonymBruker
Skrevet

Red velvet cake. 

Anonymkode: c2a41...bee

Skrevet

Barna har bestilt rullekake med krem, mannen har bestilt karamellsaus til.

Skrevet

Vet ikke. Kanskje en red velvet cake tilpasset 17. mai. Det er jo alltid en slager, selv om den blir litt skjev og skakk, og altfor enkelt pyntet. Men det er vel det indre som teller? :P

HANMdQy.jpg

• Liker 8
Skrevet

Ostekake😍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bløtkake med marsipan. Jeg dynker sukkerbunnen med litt saft fra en boks med hermetisk frukt og så bruker jeg oppskårne jordbær og krem som fyll. Jeg dekker hele bunnen med krem først og legger deretter utover skiver av jordbær. Dette gjør jeg med alle tre lagene, bortsett fra at på toppen kommer krem sist. Til slutt legger jeg marsipanlokk oppå og pynter kaken med jordbær, marsipanroser, sjokolade el.

Jeg får alltid skryt av bløtkaken, alle elsker den og vil vite oppskrift og så er det bare jordbær og krem :)

Anonymkode: 01897...073

Skrevet

Jeg har aldri forsøkt det før, men planlegger å bake suksessterte. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har lovet ungene snickerskake med is. Og så har en av gjestene bestilt gulrotkake, så det blir det selv om jeg har mer lyst på ostekake - får spise litt ekstra glasur da... 🤣

Anonymkode: 661b1...ea0

• Liker 1
Skrevet

Pavlova er jo blitt en tradisjon her - så får man se hva annet det blir. Er ønsker om både ostekake, gulrotkake og sjokoladekake. Men tenker jeg baker max 1 kake til da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...