Tusseline Skrevet 30. juni 2005 #41 Skrevet 30. juni 2005 Jøss, så mange som liker Stavanger-dialekten da! :-) *Siddis* Me too. :D Jeg er også svak for Stavangerdialekten, men synes også Karmøydialekten er veldig fin.
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2005 #42 Skrevet 30. juni 2005 Men også sunnmørsk er fint synes jeg. Ålesund... Drømme seg bort... Som Ålesunder bør jeg kanskje bli smigret..... Men jeg synes selv at du skal lete lenge etter styggere dialekt :-) Selv er jeg fan av forskjellige dialekter i Sogn og Fjordane :-)
Gjest Gitte Skrevet 30. juni 2005 #43 Skrevet 30. juni 2005 drammen såklart... vi snakker så fint og forståelig her
Gjest Gjestejenta Skrevet 30. juni 2005 #44 Skrevet 30. juni 2005 Men vossing e jo dan finaste dialekte tao adle!
^me^ Skrevet 2. juli 2005 #45 Skrevet 2. juli 2005 jeg er haugesunder og er veldig glad i dialekten og byen. så min egen dialekt kommer på første plass ble litt overasket over at folk liker haugesunds dialekten..trodde liksom ikke at det var så mange som tenkte på byen haugesund.. liker også kristiansandsdialekten veldig godt!
lillesky Skrevet 2. juli 2005 #46 Skrevet 2. juli 2005 Som Ålesunder bør jeg kanskje bli smigret..... Men jeg synes selv at du skal lete lenge etter styggere dialekt :-) Aalesund har soet dialekt!
moka Skrevet 7. juli 2005 #47 Skrevet 7. juli 2005 Ål/Gol. prater nå det samme ellers i dalen oxo da.... men synes gudbrandsdalsdialekta er finest ja :-)
Ottine Skrevet 18. juli 2005 #48 Skrevet 18. juli 2005 Reiseradioen kårer Norges fineste dialekt i sommer. De tre i teten er Valdres, Nord-Gudbrandsdal og Hallingdal. Må jo innrømme at jeg synes de er fine også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå