Gå til innhold

Senebetennelse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, to mnd hjemmekontor, dårlig stol, rar sittestilling, kun gåturer og ingen trening, to-åring som bare vil bæres og vogn opp og ned fem etg  = senebetennelse (vil jeg tro) og alt jeg har lest stemmer hvertfall. Må jeg til lege og bli fortalt at jeg har det? - bli henvist til noen? Leser at ro og trening er tingen - noen som har tips eller triks? Regner ikke med at hverken lege eller fysio har mye ledig i disse tider? Tipper jeg ikke er alene om korona-skader av dette slaget. Jeg har min senebetennelse hovedsakelig i underarm ned mot håndledd og fingrer. Kun «sliten» i overarm. Startet forrige uke med lillefinger og litt ringfinger. Tenkte ikke mye på det og fortsatte videre jobb også ble det litt i pekefinger og nå (går og i dag) armen.

tips og triks ❤️

Anonymkode: 16608...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fysio har greit med timer her i den passe store byen jeg bor :) Ville begynt der, du trenger ikke henvisning.

Anonymkode: 3f2ac...1f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, ring til fysio i nærheten av deg, du trenger ikke henvisning fra lege lengre :) De kan hjelpe deg med å bekrefte hva det er, og tipse om bedre arbeidsstillinger. Ikke vær redd for å overbelaste helsevesenet, de er klar over at folk får slike plager nå og hjelper gjerne.

Anonymkode: f390c...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...