Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er en jente på snart 19 år som har uvanlig mye mørk hårvekst på kroppen og i ansiktet. Dette har plaget meg i flere år og nå kjenner jeg at jeg ikke vil leve sånn mer. Jeg tør ikke å gå ut så mye og har angst for at folk skal se ordentlig godt på ansiktet mitt. Jeg får masse mørke hår overalt i ansiktet. Problemet er nå at jeg har en fastlege som ikke er forståelig i det hele tatt, jeg står i kø om å få bytta fastlege i og med at jeg føler at han aldri har brydd seg eller hjulpet meg ordentlig de gangene jeg har vært hos han. I denne situasjonen så vet han ikke om disse plagene jeg har og jeg tør egentlig ikke å si det til han. Jeg har hørt at HELFO dekker 90% av laserutgiftene dersom legen henviser deg. Jeg tror saken min er veldig sterk og at jeg kan få dette dekket i og med at det går psykisk inn på meg. Så jeg vil ikke dra til fastlegen for henvisning, kunne jeg ha bestilt en time hos hudlege på Aleris for eksempel? Kunne hun eller han da ha undersøkt det og hjulpet meg videre med å få det dekket? Takk for alle svar.

Anonymkode: 946d7...a34

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest moreno
Skrevet

Du kan jo gå til en privat lege, men da koster timen mer og du får ikke dekket noe av utgiftene til disse timene. Men tipper de kan henvise deg videre dersom de mener det er riktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...