AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #1 Del Skrevet 8. mai 2020 Jeg har født to barn og aldri vært særlig flink til å trene. Nå har jeg imidlertid nådd min idealvekt men alt er jo så mykt. Spesielt rumpe når og ben... det henger jo nedover. Jeg er 36! Mage og så klart men fokuserer mer på underkroppen. Har begynt og trene og kjenner jo at disse styrkeøvelser hjelper på rumpe og lår. Det gnisser ikke like mye men musklene er lissom inni der..bak fettet... og det er mye fett utenpå. Det henger jo! Hvordan gå frem i disse korona tider for og fjerne dette? Styrketrening bedrives hjemme med vekter og strikk. Tips mottas Anonymkode: 06410...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #2 Del Skrevet 8. mai 2020 Ville absolutt fokusert på styrketrening ja, hvis du bare skal stramme opp. Hva med å prøve å følge noen treningsprofiler på instagram f.eks. Jeg syns Pia Seeberg legger ut mange fine hjemmeøkter med strikk og enkle vekter, eller InstaCatrine. Funkygine har akkurat lagt ut et program for trening hele uken som det er mulig å følge. Anonymkode: 9d053...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå