Gå til innhold

Hvordan visste du at du likte kvinner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært forelsket i en mann før. I tillegg vært singel hele livet. Nærmeste jeg har kommet følelser er betatt, som varte i 2 mnd. Og kanskje litt seksuelle følelser.

For tiden føler jeg meg veldig usikker. Har vært intim 3 ganger med kvinner, men da var jeg full. Jeg hatet det ikke. Det var ikke så ille som jeg trodde det ville være. Men etter det har jeg aldri prøvd igjen. Er så lei av å føle meg usikker.

Hvor kan jeg det? Vil jo ikke være respektløs her å prøve ut og senere finne ut at det kanskje ikke var riktig tenkt, og såre en. 🙂

Anonymkode: 5c172...ac9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å legge til at jeg har drømt om seksuell kontakt med kvinner iblant. Og jeg likte det der, ble litt tent. Men en drøm kan jo ikke avsløre noe slikt?🤔

Anonymkode: 5c172...ac9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bifil, så det blir kanskje litt annerledes. Hadde noen tanker da jeg var ung, hadde "leke-sex" med en venninne, en annen venninne kysset meg på tull for sin gutte-kjæreste. Jeg var ikke forelsket i noen av dem, men tenkte på selve greia med å være med en kvinne. Hadde interesse for ungdoms-erotikk med to jenter osv. Men, la tankene bort, jeg var jo ikke lesbisk og den første forelskelsen var en gutt og da tenkte jeg vel at alt var "som det skulle være". 

Jeg opplevde ikke noen gode forhold med menn bortsett fra en gang. Var og glad i sex med menn, men følte at jeg sjeldent oppnådde det jeg ønsket meg. Tenkte flere ganger på sex med jenter da jeg sov side om side med venninner, men var fortsatt ikke forelsket. Så pene jenter på gata og tenkte tanker, men la de bort.

Mange, mange år etter, og som "godt voksen" så ble jeg hodestups forelsket i en jente. Så mye at jeg ikke har klart å slutte å tenke på henne enda, flere år etter. Det ble ikke noenmellom oss den gangen, men hun var også forelsket i meg, og vi har fortsatt kontakt. Men, om det blir noe, det vet jeg ikke. Historien vår ble litt spesiell, og hun er i et annet land og ja, det er mange ting. Og jeg tenker mange ganger på at jeg bør slutte å henge meg opp i henne på denne måten. Men, vel, uansett om hun bare blir en "søster" eller ikke (og vi hadde aldri sex, vi kysset, men ikke noe mer) så vet jeg på grunn av henne at jeg er bifil. 

Nå skal det sies at jeg ikke "bare" er bifil, i den forstand at jeg går rundt og blir betatt av så mange jenter, jeg tror nok heller at jeg blir forelsket i personen, personligheten. Hun er for meg et underlig vakkert vesen som jeg både tiltrekkes av seksuelt og noen jeg har hatt tanker om å dele resten av livet mitt med om det hadde gått. Jeg har begynt å forstå forskjellen på forelskelse og det å tja, spirituelt, være så nær noen at jeg kan bruke ordet elske. Hun har nådd meg dypt inn i sjelen. 

Jeg er i dag singel, og jeg ønsker egentlig ikke noe forhold med en mann, jeg klarer nesten ikke tanken på ånha sex med en mann. Ønsker å være sammen med en kvinne først og fremst. Ønske om å oppleve en kvinnelig kropp, et kvinnelig sinn. Og ja, gjerne henne selvsagt. Men det vet jeg jo ikke om vil skje. 

Håper du fikk noe ut av dette, synes det er utfordrende å skrive om siden jeg har så lite erfaring. Men det kjennes dypt inne i sinnet mitt, jeg vet hvem jeg er, så får vi se da, hva livet bringer til slutt.

Anonymkode: 22ae8...856

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...