Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Absurdah said:

Ok, det er drøyt... Såklart! 
Men han gjorde også en del bra

Har du noen eksempler på det?

Anonymkode: c2300...06b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen eksempler på det?

Google det selv ;) 

Skrevet

Gaddafi er æsj

Anonymkode: 9d421...bef

Skrevet
3 minutter siden, Absurdah said:

Google det selv ;) 

Det er ikke jeg som hevder det.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke jeg som hevder det.

Ok kranglefanten ;) Jeg trenger ikke og bevise noe for deg. Selvom du ikke likte G, så er det faktisk ikke mitt problem. 

Jeg har bare bodd der å sett alt med mine egne øyne, før og etter hans tid. 

Skrevet
1 minutt siden, Absurdah said:

Ok kranglefanten ;) Jeg trenger ikke og bevise noe for deg. Selvom du ikke likte G, så er det faktisk ikke mitt problem. 

Jeg har bare bodd der å sett alt med mine egne øyne, før og etter hans tid. 

Jeg spurte bare om du hadde noen eksempler på at han har gjort mye godt. Du vil ikke nevne noen.

Helt greit for meg

Skrevet

I så fall var Hitler, Stalin, Saddam Husain og veldig flotte og fine folk om man skal tenke som flere i tråden her. 

Anonymkode: fcc4b...ab7

Skrevet

En skikkelig gladgutt med nøytral klesstil, oppdatert kvinnesyn og respekt for sine meningsmotstandere. Hadde bare alle vært som Gadaffi , sa Amnesty international i sin tid. Eller....eventuelt ikke

Anonymkode: 2ea05...6e2

Skrevet

Gaddafi var en psykopat, og han var like råtten i live som det han er nå, når han råtner i ei umerket grav. Det eneste man kan si om ham som er positivt, er at han hadde pene trekk da han var ung. 

Anonymkode: e9c7f...c0a

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gaddafi var en psykopat, og han var like råtten i live som det han er nå, når han råtner i ei umerket grav. Det eneste man kan si om ham som er positivt, er at han hadde pene trekk da han var ung. 

Anonymkode: e9c7f...c0a

Psykopater er som regel veeldig suksessfull på damefronten. Spesielt short term.

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0191886913012245

"Women rated the high DT character as significantly more attractive"

DT står for dark triad av personlighet. Som da innebærer "Narcissism, Machiavellianism, Psychopathy"

Endret av Sykkelkopp
Skrevet
1 minutt siden, Sykkelkopp said:

Psykopater er som regel veeldig suksessfull på damefronten. Spesielt short term.

Og det mener du å vite fordi...?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det mener du å vite fordi...?

Fordi det er en haug med forskning på tema, og man ser det også i den virkelige verden. Men se gjerne forskningen jeg la til om attraktivitet. Eller så kan du finne mye om det om du søker

Skrevet
På 8.5.2020 den 21.54, Antiviruset skrev:

Bli så trist som du vil, denne mannen var en ond demon. Drepte for fote som en ekte diktator gjør. Var en gledens dag da han fikk smake sin egen medisin. At det ikke ble noe bedre i Libya er en helt annen sak. Direkte ansvarlig for Lockerbie terroren der flere 100 sivile ble drept i et fly over England var han også. Så at du blir trist sier vel noe om deg? At dere i det hele tatt lar dere fasinere av den "mannen".

Det ble ikke bedre nei, dessverre ble det mye verre.....  

Anonymkode: a5cee...471

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...