Djungelvrål Skrevet 13. mai 2020 #21 Skrevet 13. mai 2020 5 timer siden, GjestSiden2006 skrev: Stålull Nope, tar ikke alt det ikke det heller. Vi snakker om et stekebrett som har vært brukt i 10 år og ikke har vært vasket jevnlig.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #22 Skrevet 13. mai 2020 Helt ærlig? Å innse at gulvvask ikke er nødvendig ukentlig om man ikke har barn eller hund. Katten drar aldri med seg noe særlig inn, og jeg vasker heller flekker. Beste tipset mitt er å holde flater og rom ryddige hele tiden, da tar det så mye kortere tid å gjøre rent. Når jeg bodde med eksen måtte jeg først rydde i en time (han var et rotehue), og så vasket jeg en time. Nå rydder jeg litt hver dag så det alltid er greit her, og trenger ikke bruke mer enn 5 maks 10 minutt før jeg vasker Bruker også microfiber til mye. Bruker det til å tørke støv, og til å vaske dusj sammen med eddik og zalo-blanding. Funker helt topp. Bruker ingen engangs-produkter til vasking. Det syns jeg er bortkastede penger. Jeg vasker også sjeldnere rom vi er lite på, men det føler jeg er selvsagt. Stue, kjøkken, badet og soverommet prioriteres, så får kontoret, gjesterommet og treningsrommet seg en omgang iblant. Anonymkode: 0c62d...628 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå