Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva HVIS. Jeg som alenemamma reiser på camping en annen plass i Norge. Barnet mitt leker ute, og blir kjent med andre unger. Og jeg kommer i kontakt med de voksne. Både jeg og barnet mitt får sosiale kontakter, noe som er hyggelig for alle. MEN så ender det opp med at jeg får spesielt god kontakt med en alenepappa som også er på camping. Også fortsetter kontakten, og det blir følelser. Sånn skjer vell? Hva gjør man egentlig da? Jeg bor en plass med mitt barn. Har barnefaren og all familie på mitt bosted. Alenepappaen har sin barnemor og sine familier en annen plass. Og vi blir kjent på en tilfeldig campingplass ingen av oss bor. Er det nesten dødsdømt til å ikke fungere? Bør man virkelig unngå å møte en mann på camping?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ikke dra på camping 😆

Anonymkode: df862...3de

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man kan i teorien møte en mann hvor som helst. Men som du selv konkluderer med her så er det døfødt om man møter noen som bor på en annen kant av landet. Fordi BARNA er viktigst, og man flytter ikke bort fra barna sine, eller flytter med barna bort fra den andre forelderen, om man er en oppegående forelder som vil sine barns beste.

Dra på camping og kos deg med barnet, men ikke dra for å finne en mann. Søk heller etter en mann nær hjemstedet ditt. Du kan jo være flink til å ta med barnet på lekeplasser og andre steder der det er flere andre i nærområdet deres.

Anonymkode: b2508...a97

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...