Gå til innhold

Selvmedisinering medikinet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg selvmedisinerer meg selv med medikinet grunnet jeg ikke får lov å ta adhd test og jeg har masse symtomer på adhd. Da jeg tar det blir jeg ikke sint eller noe. Jeg føler meg slappet av og at eg endelig Kan tenke å få ro. Kan jeg bli tatt? Er det stor sjanse for at en narkotikahund plutselig bare kommer på gaten og bjeffer på meg? Vil ikke bli tatt... plis hjelp gi meg tips

Anonymkode: f41fa...92b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å selvdiagnostisere og selvmedisinere er ikke en bra vei å gå. Det er ikke sikkert du kvalifiserer til diagnosen selv om mange symptomer passer. Narkohund er lite trolig med mindre du er på flyplasser. 

Hva er medikinet? 

Anonymkode: 9037a...32c

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å selvdiagnostisere og selvmedisinere er ikke en bra vei å gå. Det er ikke sikkert du kvalifiserer til diagnosen selv om mange symptomer passer. Narkohund er lite trolig med mindre du er på flyplasser. 

Hva er medikinet? 

Anonymkode: 9037a...32c

Medikinet er adhd medisin. Så jeg blir ikke tatt for det? Tar det ikke for rus!

Anonymkode: f41fa...92b

AnonymBruker
Skrevet

Liten sjanse for å bli tatt. Litt avhengig av hvordan du får tak i det. Det er jo reseptbelagt. Men hvorfor kan du ikke ta ADHD test? Snakk med fastlegen og be om henvisning til habiliteringstjenesten eller bupp. Datteren min har ble testet av og habiliteringstjenesten og fikk utprøving av medisiner av bupp etterpå. Så vær mer bestemt på å få det lovlig 😊

Anonymkode: 6b64f...0ee

Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilken kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Rustelefonen på 08588 eller på deres nettsider http://www.rustelefonen.no/. Du kan også be om hjelp til dette fra fastlegen, og be om henvisning videre.

Med vennlig hilsen Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...