Gå til innhold

Kunne du datet en Biker?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Patetisk hele utseende, så alt for "wannabe" og oser usikkerhet hvis de ikke får gått med drakta. Nei, dette kunne jeg aldri i livet ha falt for.

Anonymkode: fe370...d3e

Akkurat skinnvesten er ikke turn on, men å kjøre gammal Harley med kickstart, det er hot! 

Anonymkode: a94ef...faf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste bikeren jeg har likt er kjekkasen som var på Sons of Anarchy...Charlie Hunnam, noen ting gjør seg bedre i fantasien. Ser ikke for meg at jeg kunne ha rotet meg opp i en bikedude, er for gammel og kjedelig for slikt jeg. 😛 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat skinnvesten er ikke turn on, men å kjøre gammal Harley med kickstart, det er hot! 

Anonymkode: a94ef...faf

Hva faen... 

Jeg spyr. 

Skrevet

Har prøvd. Var bare sykkel ditt og sykkel datt og skruer og oljeflekker overalt.

AnonymBruker
Skrevet

Kunne du Ts datet en biker? 

Anonymkode: 3fb1b...6b4

AnonymBruker
Skrevet

En som bare har en sykkel, kjører den, mekker litt og prater med likesinnede er jo bare bra. En som vier sitt liv til en klubb er derimot mindre bra, da det kræsjer med mindre egne holdninger (og behov for sosialisering), uansett hvor mange prosent den har.

Samme tenker jeg om hest, seiling, annen sport, etc.

Anonymkode: 905be...e4c

Skrevet

Syns bikere er blodharry 🙈

• Liker 3
Skrevet

Mann med stor M , haha.

Man kan jo bare bli den man vil. Er jo bare kjøpe seg sykkel,  kle seg i skinn så er man plutselig en mann med stor M...

Samme om du er en vanlig mann med en vanlig jobb. Ta masse tattos så er du plutselig mye kulere og attraktiv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, er samboer med en biker. Men han ser ikke ut som de på bildet da, han ligner mer på Opie fra Sons of Anarchy, om noen har sett den serien. Veltrent, langhåret og skjeggete.  Skinnklærne er en kjempestor turn-on for meg. 😎

Kjekkeste mannen jeg har sett, snilleste og morsomste mannen jeg har møtt, og verdens beste far for våre to barn. Han kjører sykkel når han kan, og møter fast i klubben en gang i uken. For min del er det utelukkende positivt at han har den kameratgjengen å henge med. Om han ikke hadde hatt klubben hadde han nok bare sittet hjemme. 

Anonymkode: fe62a...7a6

AnonymBruker
Skrevet

Bikere har ofte enten damer som er tøffe og av "samme type" som seg selv, eller stikk motsatt og i en helt annen liga. Har sett dette flere ganger. Bikerdamer er kule, ofte tøffe og ydmyke på samme tid. Langt i fra A4. 

Anonymkode: 55d12...0d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...