Gå til innhold

Spionappen mangler brukere!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke være kriminell for å bli overvåket. Bare vanskelig. Kunne vært brukbart å vite hvem som demonstrerer, og dermed ikke ansette "bråkemakere og vaslere" feks.

Anonymkode: 0b36d...25f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 0b36d...25f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var inne på et forum hvor ipn stod ved alle innlegg så alle brukerene av forumet kunne se den. En bruker hadde mange saklige innlegg helt til plutselig det kom et anonymt innlegg fra samme bruker som skjelte ut noen. Det var litt morsomt vedkommende fikk svar med navnet sitt i innlegget under igjen🤣 Henvist til IP adressen. 

Anonymkode: 56a08...56c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var inne på et forum hvor ipn stod ved alle innlegg så alle brukerene av forumet kunne se den. En bruker hadde mange saklige innlegg helt til plutselig det kom et anonymt innlegg fra samme bruker som skjelte ut noen. Det var litt morsomt vedkommende fikk svar med navnet sitt i innlegget under igjen🤣 Henvist til IP adressen. 

Anonymkode: 56a08...56c

IP adresse i seg selv betyr egentlig lite. Den er lett å endre fordi de fleste ikke har fast IP adresse når de er på nett, men dynamisk som endrer seg etter en tid. Eller man kan bruke VPN for å få en random IP adresse hver gang. 

Anonymkode: e3d45...b0a

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Lancelottie skrev:

Går det an å ha appen hvis man har VPN? Hvis man bruker en server i et annet land? Vi har privat VPN på én enhet hjemme, men ikke på mobilene — ennå. Man kan ha det på 5 enheter. Og jeg er teknisk idiot, så spørsmålet er sikkert dumt.

Tvilsomt. Appen bruker GPS og bluetooth for å avgjøre posisjon, den ser etter hva jeg vet ikke på ip adressen på datatrafikken i det hele tatt. 

Anonymkode: e3d45...b0a

• Liker 2
  • Opprett ny...