Linye Skrevet 7. mai 2020 #1 Del Skrevet 7. mai 2020 De setter kamera så lavt at de må bøye seg mens de snakker/danser osv til kamera? Hvorfor? Skal de skjule magen eller noe? Ser så rart ut... Bare spør fordi jeg er undrende! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 7. mai 2020 Forfatter #2 Del Skrevet 7. mai 2020 Og det er irriterende å se på da🤪 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 7. mai 2020 #3 Del Skrevet 7. mai 2020 Sikkert for å se mindre ut. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bajshue Skrevet 10. mai 2020 #4 Del Skrevet 10. mai 2020 Det kan vel være så enkelt som at de ikke har et høyere sted å sette fra seg kamera? Hender jeg gjør det samme, og jeg har aldri tenkt at det skal få meg til å se mindre eller slankere ut hvertfall😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 10. mai 2020 #5 Del Skrevet 10. mai 2020 Samme med ene foten opp på tå, så det blir knekk i kneet når de tar bilder.. det er får å se tynnere ut. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomstertapet Skrevet 24. mai 2020 #6 Del Skrevet 24. mai 2020 På 10.5.2020 den 10.33, Mellion skrev: Samme med ene foten opp på tå, så det blir knekk i kneet når de tar bilder.. det er får å se tynnere ut. JA! Det irriterer meg grenseløst hos enkelte 🤭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hello95 Skrevet 24. mai 2020 #7 Del Skrevet 24. mai 2020 Ved å gjøre det kan en skape en illusjon av tynnere midje og lår (enkelte får såkalt "tight gap" ved å bøye seg litt frem). Synes det ser dumt ut jeg også 🙈 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 9. april 2021 #8 Del Skrevet 9. april 2021 Det ser jeg ingenting galt i. Heller aldri tenkt over det, og kanskje de ikke har noe høyere sted å sette mobilen? Vi må ikke alltid tro at det er noe negativt dersom de bøyer seg, har foten sånn og slik. Vi bryr oss altfor mye om hva alle andre gjør, og spekulere i hvorfor de for eksempel står bøyd. Men er man veldig nysgjerrig på det, så er det mulig å spørre personen som eventuelt gjør det om hvorfor? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leila87 Skrevet 13. april 2021 #9 Del Skrevet 13. april 2021 Det er for å skjule magen og dobbelthaka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå