Gå til innhold

Hva er greia med at snapchattere (da oftest damene) bøyer seg fremover mens de filmes?


Linye

Anbefalte innlegg

De setter kamera så lavt at de må bøye seg mens de snakker/danser osv til kamera? Hvorfor? Skal de skjule magen eller noe? Ser så rart ut... Bare spør fordi jeg er undrende!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan vel være så enkelt som at de ikke har et høyere sted å sette fra seg kamera? Hender jeg gjør det samme, og jeg har aldri tenkt at det skal få meg til å se mindre eller slankere ut hvertfall😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med ene foten opp på tå, så det blir knekk i kneet når de tar bilder.. det er får å se tynnere ut.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 10.5.2020 den 10.33, Mellion skrev:

Samme med ene foten opp på tå, så det blir knekk i kneet når de tar bilder.. det er får å se tynnere ut.

JA! Det irriterer meg grenseløst hos enkelte 🤭

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved å gjøre det kan en skape en illusjon av tynnere midje og lår (enkelte får såkalt "tight gap" ved å bøye seg litt frem). Synes det ser dumt ut jeg også 🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Det ser jeg ingenting galt i. 
Heller aldri tenkt over det, og kanskje de ikke har noe høyere sted å sette mobilen? Vi må ikke alltid tro at det er noe negativt dersom de bøyer seg, har foten sånn og slik. Vi bryr oss altfor mye om hva alle andre gjør, og spekulere i hvorfor de for eksempel står bøyd. Men er man veldig nysgjerrig på det, så er det mulig å spørre personen som eventuelt gjør det om hvorfor?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...