Hundejente Skrevet 7. mai 2020 #1 Skrevet 7. mai 2020 Hvor lenge kan man være syk med klamydia om man ikke behandler det? Jeg har lest at det etterhvert går over av seg selv, men det står ingen steder hvor lenge man kan ha det. grunnen til at jeg spør, er at jeg har blitt smittet, og min faste partner gjennom 2 år sier at han ikke har vært med andre, men at han var uforsiktig før han traff meg, uten å noen gang sjekke seg. Jeg er ikke naiv og har sagt til ham at jeg ikke tror ham, men jeg vil allikevel se på mulighetene for at han faktisk kan ha hatt det før han traff meg, og slik smittet meg. jeg har ikke sjekket meg hele denne tiden, så isåfall kan jeg ha båret på det i to år, jeg har ikke hatt noen symptomer, men har skjønt at veldig mange aldri får symptomer. grunnen til at jeg sjekket meg nå, er at, vel, jeg stoler ikke 100 % på ham. han er en god person, men han har null impulskontroll, særlig når han drikker. så er det noen som vet? kan man være bærer av klamydia i flere år hvis man ikke behandler det?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #2 Skrevet 7. mai 2020 Jeg har ikke hørt noen steder at klamydia går av seg selv. Og ja, man kan gå lenge med den uten å vite det. Anonymkode: 041d8...14d 1
mandel92 Skrevet 7. mai 2020 #3 Skrevet 7. mai 2020 Det kan man. Og dere kan jo også ha smittet hverandre frem og tilbake. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå