AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #1 Skrevet 7. mai 2020 Hei! Jeg har akkurat kjøpt meg en smakssmokk til baby. Har dere noen tips til ting jeg kan putte inni som baby kan smake på? Vil vente litt med søte ting som banan sånn at baby kan bli litt vant til andre smaker først Anonymkode: c311a...aaa
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #2 Skrevet 7. mai 2020 Kokt gulrot og andre grønnsaker. Kok de myke. Anonymkode: 1d246...6d0
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #3 Skrevet 7. mai 2020 Det er ikke nødvendig med smakssmokker og sånt. Du kan gi for eksempel avokado som moses og etterhvert kan man gi mer og mer biter og tyggemotstand etterhvert som barnet vender seg til det og får tenner osv. Det er ingenting i veien for å gi banan, spesielt most sammen med babygrøt gir banan et bedre jernopptak. Anonymkode: 41694...dde
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #4 Skrevet 7. mai 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke nødvendig med smakssmokker og sånt. Du kan gi for eksempel avokado som moses og etterhvert kan man gi mer og mer biter og tyggemotstand etterhvert som barnet vender seg til det og får tenner osv. Det er ingenting i veien for å gi banan, spesielt most sammen med babygrøt gir banan et bedre jernopptak. Anonymkode: 41694...dde Vår baby får ikke helt til skje enda (brekker seg uansett hvor forsiktige vi er), så for oss har denne vært helt super. Legger mos inne i smakssmokken. Synes det er genialt at jeg også kan ta hele biter inni (typ klementin, eple, jordbær) som kanskje ikke er så greie å mose, slik at baby kan smake på dette også. Så kanskje ikke en livsviktig baby gadget, men for oss er den veldig grei å ha 😄 Anonymkode: c311a...aaa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå