Hildegard Skrevet 25. juni 2005 #1 Skrevet 25. juni 2005 Jeg vurderer å kjøpe slør hos Somaras. Noen som har erfaringer med klær og utstyr derfra? Ha en fin helg alle sammen!
Saeria Skrevet 25. juni 2005 #2 Skrevet 25. juni 2005 Tror veslo skal få sin sydd der fra. Hva med å sende henne en PM?
monja Skrevet 25. juni 2005 #3 Skrevet 25. juni 2005 Jeg fikk sydd kjolen min hos Somaras. Kjempefornøyd!
Gjest snart gift jeg og Skrevet 26. juni 2005 #4 Skrevet 26. juni 2005 Jeg bestilte kjole der, men den passet dårlig og jeg fikk returnert den uten problemer. Kan anbefale henne!!
Miori Skrevet 27. juni 2005 #5 Skrevet 27. juni 2005 Jeg har fått sydd slør fra somaras, ikke annet enn kjempe fornøyd!!
Gjest Lurer? Skrevet 27. juni 2005 #6 Skrevet 27. juni 2005 Til "snart gift jeg og "? Var det de ferdige rimelige kjolene på tilbud eller var det ditt eget design spesialtilpasset til deg du bestilte?
Gjest Lurer jeg også? Skrevet 27. juni 2005 #7 Skrevet 27. juni 2005 Til snart gift jeg også!:-) Hvordan var sømmen,arbeidet og kvaliteten på kjolen? Har tenkt på henne jeg også. Var det av de rimelige kjolene? Ja, jeg syns de var vanvittig rimelig :o
Gjest snart gift jeg og Skrevet 27. juni 2005 #8 Skrevet 27. juni 2005 Til snart gift jeg også!:-) Hvordan var sømmen,arbeidet og kvaliteten på kjolen? Har tenkt på henne jeg også. Var det av de rimelige kjolene? Ja, jeg syns de var vanvittig rimelig :o Det var de som var på tilbud, kostet 1500kr, men det var ikke typisk brudekjole. Må bare innrømme at jeg ikke aner noe om sømmene og slikt...tenkte ikke på å se på de. Men den virket fin...he he, ikke mye hjelp i meg. har akkurat sendt den avgårde i posten så jeg får ikke sjekket. Eneste jeg reagerte på var at den stinket røyk.....Ikke-røykere merker vel slikt fortere enn de som røyker kanskje... Finnes forøvrig en svensk nettside hvor de syr diverse kjoler til rundt 3500kr.......Men jeg fant den ikke i arkivet mitt....
Gry Skrevet 28. juni 2005 #10 Skrevet 28. juni 2005 Randi hos Somaras har lest denne tråden og tatt kontakt med meg for å fortelle at hun ikke røyker.. Om det er røyklukt på noe fra henne mener hun det må ha kommet dit på andre måter. Hun ble lei seg fordi brukere av KG kanskje oppfattet det som klær hun sydde oppholdt seg i røykfylte rom.
Gjest snart gift jeg og Skrevet 28. juni 2005 #11 Skrevet 28. juni 2005 Randi hos Somaras har lest denne tråden og tatt kontakt med meg for å fortelle at hun ikke røyker.. Om det er røyklukt på noe fra henne mener hun det må ha kommet dit på andre måter. Hun ble lei seg fordi brukere av KG kanskje oppfattet det som klær hun sydde oppholdt seg i røykfylte rom. Da beklager jeg på det sterkeste, men det var nå min oppfatning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå