Gå til innhold

Jumpsuit for menn - hva tenker dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker

Når jeg leste tittelen på innlegget tenkte jeg "Hell no!", men når jeg ser bildet var det faktisk ikke så ille likevel. Har ikke helt bestemt meg for om jeg er der at jeg synes det var kult, men på den rette typen kan det sikkert bli stilig. :) 

Anonymkode: 6090a...2a7

• Liker 6
AnonymBruker

Tjæ. Aldri sett jumpsuit for menn, men er mest en vanesak for meg tror jeg. Ser langt verre ting i motebildet for menn enn det der for å si det sånn:P Får litt oslogutt-vibber men som sagt, kan være en vansesak. Tror også det det kommer an på kroppsfasongen til han som har den på kombinert med fasongen på plagget, farger, mønster osv. De på bildet er jo forholdsvis nette og slanke, men om noen med fasong som, la oss si, The Rock, så tror jeg det blir noe helt annet:P (omg, bildene i hodet mitt akkurat nå...)

Anonymkode: 2606b...b5b

Annonse

Jeg har hatt slike lenge. Gode å gå i og elsker de! Mine er ensfarget, så er du spesielt interessert, må du granske den nøye for å se at shortsen og skjorta henger sammen. 

Hvorfor skal forresten folk mene noe om skjorta og shortsen min henger sammen eller ikke? 

Annonse
AnonymBruker
1 minutt siden, Morpheus said:

Hvorfor skal forresten folk mene noe om skjorta og shortsen min henger sammen eller ikke? 

Tja, hvorfor skal noen mene noe som helst om utseende og estetikk? 

Anonymkode: 47082...40f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...