Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har også litt å si hvordan livmoren er vinklet og hvor morkaken er festet. Du blir tidsnok lei den digre magen, så bare slapp av:) 

Anonymkode: 10de7...b03

Ikke alle blir det altså. Som sagt over så fikk jeg sent mage første gang. Andre gang fikk jeg tidlig mage og ble fort stor. Elsker den store magen og har ennå ikke gått lei. 

Anonymkode: a41e2...84c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt. Her kom magen med en gang, men jeg skulle ønske den kunne ventet litt.  😜 To stykker med termin omtrent samtidig som meg i uke 15-16 hadde nesten ikke mage, og min var ikke til å ta feil av. Ble nesten redd jeg ventet tvillinger eller noe 😜

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Det er helt vanlig. Har man mage så tidlig, er det mest luft, eller at folk slutter å holde inn magen. ;)  Livmora har jo nettopp kommet opp over skambeinet og fosteret er bittelite.

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med første var jeg helt flat til uke 33. Plutselig poppet den ut da.

Anonymkode: 9490c...312

Samme her. Fikk kommentar på jobben i uke 33: "Nååååå ser jeg at du er gravid". 

Anonymkode: cb0d7...092

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt ja! Var vel 21-22 uker før det ble antydning til liten mage. La heller ikke på meg noe før etter det. 

Anonymkode: a5fe8...19f

AnonymBruker
Skrevet

Ble ikke synlig for meg/mannen før uke 18-19, og for andre rundt uke 22-23. For totalt fremmede så jeg ikke gravid ut før tredje trimester. Ganske vanlig det!

Anonymkode: 0377d...3d7

• Liker 1
Skrevet (endret)

Førstegangs her, og jeg og samboer begynte å legge merke til at magen vokste ca uke 18-19. De som visste jeg var gravid kommenterte det fra ca. uke 22, men jeg kunne lett ha skjult det et par uker til om jeg ville. Nå er jeg i uke 32,of det er absolutt ingen tvil lenger. Det har skjedd myyyye de siste ukene. 

Endret av Vilblimamma90
Skrevet

22 uker her. Knapt mage her :) Alt er normalt i magen, størrelse osv på baby. Dette varierer veldig fra mage til mage 😁 Helt greit å ikke bli diger 😂 Så kan jeg bruke klærne mine 🤪

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som så det på meg før i uke 26 😊

Anonymkode: ba65d...9cb

Skrevet (endret)

JEg er i uke 17, og har ikke mer mage enn normalt synes jeg men jeg er en del overvektig fra før så er nok derfor. Håper vel at ting står bra til der inne, gjorde jo det for 2 uker siden. Ikke lagt på meg heller enda..

Endret av tussi84
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ikke mage før i uke 19-20 :) Heller ikke da var den spesielt stor, selv om den syntes.

Tvillingsvangerskap :)

Anonymkode: 2ca20...5a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...