AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #1 Skrevet 7. mai 2020 Hei, Jeg har barnet mitt 50%, men I det siste har jeg hatt barnet alene i 2,5 uker pga sykdom hos far. Barnet er i skolealder. Jeg er i 100% jobb og henter barnet tidlig på skole. Merket i går at jeg var veldig sliten, etter at barnet nå er over i pappauke. Jeg er skikkelig sliten, trøtt og blir raskt sint om noen kommer for innpå meg. Jeg fikk plutselig et slags anfall på kjøkkenet i går, hvor det kjentest ut som tiden raste. Jeg går til psykolog for angst. Mon tro hva dette kan komme av? stress? Anonymkode: 7d9df...00c
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #2 Skrevet 7. mai 2020 Tror det nok er best at du snakker med psykologen om dette. Anonymkode: 480c3...6f5 1
Humle Brumle Skrevet 7. mai 2020 #3 Skrevet 7. mai 2020 Hva mener du med tiden raste? Mener du at tiden gikk veldig fort elller?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #4 Skrevet 8. mai 2020 21 timer siden, Ny medlem skrev: Hva mener du med tiden raste? Mener du at tiden gikk veldig fort elller? Ja jeg ble veldig stresset og så kjentes det ut som tiden gikk veldig fort og jeg bevegde meg sakte. 😐 Jeg har vært veldig stresset de siste ukene. De siste to dagene har jeg bare følt meg veldig nedstemt. Anonymkode: 7d9df...00c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå