AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #1 Skrevet 7. mai 2020 Hvordan føler dere dere etter å ha vært hos psykologen? Selv blir jeg veldig sliten og utmattet. Da jeg kom hjem tidligere i dag, så så jeg at sykkelen til datteren min hadde blitt stjålet. Da brøt jeg helt sammen. Måtte gå og legge meg. Fortsatt lei meg. Er heldigvis alene hjemme til i morgen. Da kommer hun hjem fra samvær. Anonymkode: ac677...a69
SinfulBby Skrevet 7. mai 2020 #2 Skrevet 7. mai 2020 Så kjedelig. Da jeg gikk dit husker jeg det var ganske energi tappende.. å d er helt normalt. Håper sykkelen dukker opp. Og husk at det i lengden gjør deg bra å gå til psykolog!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #3 Skrevet 7. mai 2020 Pleide å ikke gjøre noe som helst resten av dagen. Spiste rester, ferdigmat eller drit og klarte ikke lage noe skikkelig og lå i senga eller på sofaen. Tappet. Men det hjalp. Var bare fryktelig tungt. Anonymkode: 2513a...d04
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #4 Skrevet 7. mai 2020 For meg er det ganske utmattende. Men for meg må jeg riste det av meg, gjøre noe som gir meg energi som å gå en kjapp tur eller gå på favoritt caféen og sitte med noe musikk i øret, ta meg en kaffe.. Men egentlig skulle jeg ønske jeg bare kunne gå hjem å slappe av men jeg jobber stortsett på kvelden bare et par timer etter psykolog timen så da finner jeg ut at jeg må bare prøve å finne energien til jobb.. Men når jeg kommer hjem etter kveldskift går jeg rett i fistel og i seng. Er langt mer følelsesmessig utslitt de dagene. Veldig kipt med sykkelen til datteren din ts, håper du får en så god natt du kan få💜 Anonymkode: 52a3f...de4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #5 Skrevet 7. mai 2020 Avhenger av tematikken i timen. Noen ganger utrolig utslitt, noen ganger mindre. Men det tar mye krefter. Anonymkode: d39c7...8d6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #6 Skrevet 7. mai 2020 Noen ganger er det oppløftende, men som regel er jeg fryktelig utmattet og sliten. Har alltid time om morgenen, og helt fri resten av dagen. Må hvile. Anonymkode: e2ff7...c18
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #7 Skrevet 7. mai 2020 Som regel sliten i hodet. Ved spesielle situasjoner der jeg har vært veldig overveldet og er kjempesliren, får jeg lov å slappe av/hente meg inn på et ledig kontor i bygget hos psykologen (privat). Ellers er jeg bare sliten. Må prøve å drikke/spise etter timene. Har jeg energi til det, går jeg liten tur. Vi kommuniserer over melding/e-post om det vi snakket om, som en skriftlig oppsummering. Også for at psykologen skal få mine tanker rundt og gi meg en mulighet til å skrive ting jeg ikke klarer å si eller som har dukket opp etterpå. Går to ganger i uken Anonymkode: 424ec...2fe
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #8 Skrevet 7. mai 2020 Jeg blir også alltid sliten etterpå. Da er det godt å bare være alene. Sove litt på sofaen eller gå litt i butikker etter timen, da psykologen har kontor midt i byen Anonymkode: 145b5...488
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #9 Skrevet 7. mai 2020 Jeg sluttet, fordi det ga meg ikke noe, og sluttet etter en periode. Syntes ikke jeg hadde noe der å gjøre. Håper du får styrken tilbake. Anonymkode: 052c3...945
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #10 Skrevet 7. mai 2020 Varierer. Hadde en periode på nesten et år hvor jeg var utslått i flere dager etter timen, men da holdt vi på med mye gruff. Nå kommer det an på tema. Noen timer kommer jeg ut med litt nytt mot til hvedagen, andre er jeg helt tom og utslitt. Anonymkode: 87def...a16
Silva Pluvialis Skrevet 7. mai 2020 #11 Skrevet 7. mai 2020 (endret) . Endret 10. oktober 2022 av Tvillingsjel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå