Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Er det noen som har vært igjennom en konisering? Altså fjerne en del av livmorhalsen på grunn av celleforandringer.
Det jeg egentlig lurer på, er om noen har hatt plager i etterkant? 

Jeg var inne på dagkirurgi for å fjerne en del av livmorhalsen i midten av april, og hun sa det kunne komme væske/utflod i ca 2 uker etterpå, men det holder på enda. Ikke like mye som i starten, men har måttet gå med bind hver dag siden. Noen som har erfaring?!

Jada, jeg veit jeg burde kontakte lege hvis det ikke blir borte.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde konisering sommeren 2018 og har ikke hatt noen plager etterpå.

Jeg blødde veldig lite etterpå og det var lite med utflod også, men etter et par-tre uker kom det noe utflod som stinket til nabolandet kjentes det ut som. Det var skikkelig plagsomt. 

Så gikk det over og så var det ikke noe mer hos meg. 

Anonymkode: 2cc45...5da

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde konisering sommeren 2018 og har ikke hatt noen plager etterpå.

Jeg blødde veldig lite etterpå og det var lite med utflod også, men etter et par-tre uker kom det noe utflod som stinket til nabolandet kjentes det ut som. Det var skikkelig plagsomt. 

Så gikk det over og så var det ikke noe mer hos meg. 

Tusen takk for svar!
Ja, det er det jeg sliter med nå, utflod som stinker høgg. Det ødelegger så mye syns jeg, håper det blir borte snart.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, latuda skrev:

Tusen takk for svar!
Ja, det er det jeg sliter med nå, utflod som stinker høgg. Det ødelegger så mye syns jeg, håper det blir borte snart.

Det gikk over etter noen dager. 

Jeg vet ikke om det har med koniseringen å gjøre, men jeg ble ganske likegyldig til sex, det var som om kroppen bare ikke ville. Jeg googlet det og det virker som flere enn meg stilte spørsmål ved om det kan ha vært koniseringen som var årsaken. 
(Kroppen har "våknet" igjen nå da... )

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, latuda skrev:

Tusen takk for svar!

Hvis det lukter ekkelt kan du ha fått en infeksjon. Anbefaler absolutt å ta kontakt med lege.

Anonymkode: 7c62c...884

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blødde litt helt frem til neste menstruasjon som var en stund etter. Har du hatt mensen igjen siden koniseringen? :)

Anonymkode: c2dff...d0c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det gikk over etter noen dager. 

Jeg vet ikke om det har med koniseringen å gjøre, men jeg ble ganske likegyldig til sex, det var som om kroppen bare ikke ville. Jeg googlet det og det virker som flere enn meg stilte spørsmål ved om det kan ha vært koniseringen som var årsaken. 
(Kroppen har "våknet" igjen nå da... )

Da er du heldig hvis det gikk over etter noen dager, for jeg har hatt det sånn siden et par dager etter koniseringen. Det vil si ca 3 uker. Er rimelig lei nå.

Bra kroppen har "våknet" 😁

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blødde litt helt frem til neste menstruasjon som var en stund etter. Har du hatt mensen igjen siden koniseringen? :)

Anonymkode: c2dff...d0c

Nei, jeg bare blødde et par dager etter inngrepet. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det lukter ekkelt kan du ha fått en infeksjon. Anbefaler absolutt å ta kontakt med lege.

Anonymkode: 7c62c...884

Det er det jeg er redd for, men siden de sa at det mest sannsynlig kom til å komme ut noe grums i ca 2 uker etter inngrepet, derfor har jeg drøyd det. Affffff fillern ass!

Gjest Hellandussan
Skrevet

Jeg fikk beskjed om 3-4 uker med blødning og hadde det også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...