Gå til innhold

Dere som er tjukke og på dater'n

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det enklere med nettdating enn i virkeligheten? Noen menn liker jo faktisk store damer, så jeg lurer på om det er enklere å finne en sånn via nettdating? Og er det slik som oftest at menn som liker store damer er slanke selv? 🙄

Anonymkode: f76ec...9f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slank mann som liker store damer her. Matcher bare med de slanke på Tinder, de lubne sveiper meg til venstre. Vet ikke hvorfor. Samtidig føles det veldig overfladisk å skrive "du er helst god og rund" i profilteksten.

Anonymkode: c10c4...250

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De sveiper deg kanskje til venstre da de tror de ikke har sjanse på en slank mann.

Anonymkode: ee917...159

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Lettest på nettdating å finne noen siden det er funksjon på flere sider der en kan krysse av for kroppstypene en liker og er. Jeg tørr ikke si hei og starte en samtale/flørte med noen i person uten at de tydelig viser at de liker meg. Realiteten er at flørting i person i Norge sjeldent ser ut til å skje utenfor festsituasjoner, og jeg føler at det som oftest er lite seriøse folk å møte på når en er beruset. Så når det er vanskelig nok for normalvektige å få seriøse dater i person blir det enda vanskeligere som tjukk med mindre utvalg. Da er det egentlig lettere å lete de frem på nett, for så å møtes. 

Anonymkode: b7da6...f3b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det viktigste er ikke om han liker kroppen min men at han liker MEG. At du er så utseendefiksert og overfladisk vil bli oppdaget ganske fort, så de fleste menn vil nok ikke være med ei som er så opptatt av kropp. 

Anonymkode: 92149...83e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenker at det viktigste er ikke om han liker kroppen min men at han liker MEG. At du er så utseendefiksert og overfladisk vil bli oppdaget ganske fort, så de fleste menn vil nok ikke være med ei som er så opptatt av kropp. 

Anonymkode: 92149...83e

Selvsagt er MEG viktigst, men det er jo ikke ensbetydende med at kroppen er ubetydelig. Folk har jo preferanser, og det er helt greit. De fleste ønsker seg en slank partner, uten at det betyr at de er utseendefikserte, overfladiske og voldsomt opptatt av kropp.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De sveiper deg kanskje til venstre da de tror de ikke har sjanse på en slank mann.

Anonymkode: ee917...159

Kan nå vel så mye handle om at akkurat de han har sveipet på ikke finner han attraktiv. Selv om en er tykk betyr det ikke at en tar hvem som helst selv hvor attraktive de kan være. Det må jo være interesse begge veier, og folk liker forskjellige ting. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samtidig føles det veldig overfladisk å skrive "du er helst god og rund" i profilteksten.

Skjønner den da det kan være overfladisk å lese også hos enkelte. Det viktigste er vel at det ikke har en seksuell undertone om du skriver det, og innflettet mellom annet du setter pris på ved en kjæreste blir det jo nøytralt. 

Anonymkode: b7da6...f3b

Gjest Aniita
Skrevet

Jeg har brukt Møteplassen, Tinder og Match, og aldri hatt problemer med å finne mannfolk som er interessert. Og ja, de er slanke selv. I virkeligheten har jeg erfart mye av det samme. Men helt klart, det er flere fisker på nettet. 

AnonymBruker
Skrevet
På ‎06‎.‎05‎.‎2020 den 23.02, AnonymBruker skrev:

Slank mann som liker store damer her. Matcher bare med de slanke på Tinder, de lubne sveiper meg til venstre. Vet ikke hvorfor. Samtidig føles det veldig overfladisk å skrive "du er helst god og rund" i profilteksten.

Du kan skrive "jeg tåler godt at du har litt ekstra på kroppen" eller noe tilsvarende, så får du det med uten at det virker overfladisk, heller tvert om.

Anonymkode: 3e2de...855

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og noe lubben selv. Er allikevel relativt aktiv og driver med både jogging og sykling. Selv så har ikke jeg noe særlig tiltrekning av menn som er lubne. Men smaken er forskjellig. Jeg var i en periode på 2,5 år singel og datet en del menn, fikk overraskende mange matcher på tinder osv. Har ikke inntrykk av at noen ikke ville treffe meg flere ganger pga størrelsen.

Har nå vært sammen med verdens beste mann i snart 3 år, og han har ikke stilt kritiske tegn i forhold til min kropp, han har heller sagt at han liker den veldig godt. Selv om jeg kunne tenkt meg å gå ned 20-25 kg. Han sier at han er like glad i meg uansett vekt, og at det viktigste for han er at jeg er fornøyd med kroppen min ❤️ 

Anonymkode: 51948...fc6

• Liker 1
Gjest Tulleruska
Skrevet
På 6.5.2020 den 23.02, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønske at du ikke var anonym. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...