AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #1 Skrevet 6. mai 2020 Noen dager bare stopper ikke tårene. Fem min etter jeg våknet i dag kom de. Gikk meg en tur i skogen og gråt nesten hele turen. Kom hjem og gråt mer. Sovnet på sofaen et par timer, våknet og gråt mer. Nå sitter jeg her, nettopp grått igjen. Føler meg dårlig, dårlig selvfølelse og dårlig selvbilde. Kjæresten sier jeg er hele verden for han, vil så gjerne tro på det. Men stemmene i hodet sier det bare er tull. Så får jeg dårlig samvittighet for at han er sammen med ei som meg. Som resulterer i mer gråting. vil bare føle meg bra igjen... dette er så slitsomt. Anonymkode: b6d74...bb0
Silva Pluvialis Skrevet 6. mai 2020 #2 Skrevet 6. mai 2020 (endret) Tror det er viktig å være bevisst på hva som utløser gråten. Prøve å kjenne etter. Kanskje skrive ned litt tanker eller følelser. Eller snakke med noen. I alle fall ikke sitte med det helt alene. ❤️ Endret 9. oktober 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #3 Skrevet 6. mai 2020 Snakk med noen 👩🏼⚕️ Ikke gå med dette alene ❤️ Anonymkode: ed536...85e
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #4 Skrevet 6. mai 2020 Jeg har ikke så mange å snakke med. Bare bekjente og kjæresten min. Han prøver så godt han kan men jeg føler jeg drar han med ned i dritten min så jeg tar avstand. Som resulterer i at han tror jeg vil gjøre det slutt. Men jeg er bare lei meg. Føler jeg bare er til bry når jeg er sånn. Vil bare ha en normal hjerne, føle at jeg er like verdifull som alle andre.. Anonymkode: b6d74...bb0
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #5 Skrevet 8. mai 2020 På 6.5.2020 den 23.20, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke så mange å snakke med. Bare bekjente og kjæresten min. Han prøver så godt han kan men jeg føler jeg drar han med ned i dritten min så jeg tar avstand. Som resulterer i at han tror jeg vil gjøre det slutt. Men jeg er bare lei meg. Føler jeg bare er til bry når jeg er sånn. Vil bare ha en normal hjerne, føle at jeg er like verdifull som alle andre.. Anonymkode: b6d74...bb0 Dette er veldig, veldig likt meg. Skal på jobb så har ikke tid til å skrive i detalj, men du er ikke alene om å ha det slik. Selvverdien min er ikke bare null, den er inn i negative tall... Anonymkode: 56bff...9d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå