Gå til innhold

Flere som venter på info fra Ticketmaster?


MyMichelle

Anbefalte innlegg

Jeg har billett til Kiss sin konsert i Sandnes. Den blir selvsagt ikke noe av, men Ticketmaster har ikke den konserten på listen over avlyste arrangementer. Dersom det planlegges utsettelse, bør man vel bli informert om dette, eller? Alle vet jo det ikke blir store konserter i sommer.

Jeg skulle på festivalen Sweden Rock, og når de avlyste sendte de ut e-post til alle som hadde kjøpt billett. Man kunne få beløpet refundert, eller beholde billetten til neste år. Beholdt man den fikk man 200,- svenske kroner til å handle for i nettbutikken deres, og en måneds abonnement på et online rockmagasin.  Litt senere kom e-post fra Ticketmaster. Jeg beholdt både billetten, og teltplass.

I slutten av juni har jeg billett til en konsert med Guns N' Roses i Dublin. Den blir nok ikke noe av, folk skal holde seg hjemme fram til 18. mai,  så aldri i verden om de tillater en konsert med titusenvis av tilskuere 5 uker senere. Guns N' Roses utsatte alle konsertene i Sør-Amerika, og antar de jobber med utsettelse i Europa også. De gir alltid beskjed på Twitter, så jeg er trygg på få info der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle på en konsert i juni, men har heller ikke hørt noe fra Ticketmaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle på Alicia Keys 17 juni.. regner med den blir avlyst men ingen info enda.. 

Anonymkode: 3e981...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde biller gjennom eventim.  God service og e-post med nye datoer på det som er forskjøvet.  Venter fremdeles på nytt om Elton John i Köln i september, men arenaen har en god hjemmeside som oppdateres jevnlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Lancelottie skrev:

Jeg skulle på en konsert i juni, men har heller ikke hørt noe fra Ticketmaster.

Har dere etterspurt info?  Jeg hadde bestilt en del billetter gjennom engelske Ticketpad, og siden jeg ikke hørte noe sendte jeg en mail og lurte på hva som ville skje med billettene. Allerede dagen etter fikk jeg svar med informasjon om de ulike mulighetene jeg hadde :) 

Anonymkode: 5b16f...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 2 billetter til en konserti juni. Jeg har logget inn på ticketmaster fylt ut et skjema så får vi se og lagt billettene mine som vedlegg. 

Arrangøren har sagt at de som ville kunne flytte billetten til en bestemt dato nest år, men de har ikke (selvfølgelig) lansert artist  for neste år.

 

 

Anonymkode: ef1de...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...