AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #1 Skrevet 6. mai 2020 Hei, jeg har naturligt mørkebrunt hår, og for 2 måneder siden bleket jeg det, ikke hele håret men striper. Så tok jeg glansvask i håret som skulle gi sølv/grå farge på stripene. Glansvask gikk fort ut mest sannsynlig for jeg ikke hadde den lenge nok i og derfor tok jeg dem samme glansvasken i på nytt, bare at den var litt mørkere. Håret eneste opp med å bli lilla ish og fikk beskjed om at hvis jeg vasket det nok ville glansvasken gå ut. Så igår vasket jeg det 9 ganger og den lillafargen er ute og nå er håret mitt helt brunt. Så brukt som det er naturlig. Så det jeg lurer på er om håret mitt kommer til å bli lyst igjen der jeg har bleket det eller om det kommer til å være brunt med tanke på at det bare var en glansvask men nå virker der nesten som at både de delene av håret jeg bleket og glansvasken er gått ut begge to. Anonymkode: a4b3d...8a9
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #2 Skrevet 6. mai 2020 Bleking går aldri ut av håret, det er 100% permanent. Siden du har en glansvask som egentlig skal vaskes ut så regner jeg med at de lyse stripene kommer frem etterhvert. Om du vil ha de helt vekk må du vel bruke permanent hårfarge 🙂 Anonymkode: 47449...183
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå