Gå til innhold

Kjøpe brukt bil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det kun flaks når man kjøper seg en brukt bil? 

Hvordan vet jeg at jeg ikke blir lurt?

Er det noen tips?

Jeg kjenner ingen som kan bil. Og jeg selv kan ikke noe om biler i det hele tatt. 

Anonymkode: 8c8bf...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en NAF-test på bilen. Eventuelt betal et lokalt verksted for å gå over bilen før kjøp :) Det gjør alltid jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det kun flaks når man kjøper seg en brukt bil? 

Hvordan vet jeg at jeg ikke blir lurt?

Er det noen tips?

Jeg kjenner ingen som kan bil. Og jeg selv kan ikke noe om biler i det hele tatt. 

Anonymkode: 8c8bf...410

Det er forskjell på bruktbiler. Du kan kjøpe en ti år gammel bil som har gått taxilengder, og du kan kjøpe en nesten ny bil med flere års garanti igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var på bruktbiljakt i vinter og fant fort ut at den løsningen på Finn hvor du kan sjekke opp bilen var veldig kjekk å ha. Kom over en bil som selgeren skrøt av at alltid hadde gått glatt gjennom alle EU-kontroller, hvor jeg så på den siden jeg kunne sjekke opp (mener å huske at Finn leverer løsningen i samarbeid med If?) ting og tang med bilen at det absolutt ikke var tilfelle. Selger reklamerte også for kun 1 eier, men den siden viste 9. Der inne får du også sett hvordan akkurat den bilen er priset i forhold til tilsvarende biler (modell, km og årstall, om jeg husker rett) som ligger ute.

Anonymkode: 1271b...1cb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...