Gjest cancehey Skrevet 24. juni 2005 #1 Skrevet 24. juni 2005 Hvilken farge har du på øyne, og hvilken kunne du egentelig tenkt deg? Hvilken farge synes du er finest?
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2005 #2 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har blå, og synes egentlig grønne er utrolig pent. Men jeg er førnøyd med mine og kjærestens blå glugger :o
Gjest Jalileh Skrevet 24. juni 2005 #3 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har knall blå øyne. Mange spør om jeg har linser, men det har jeg ikke. Kunne ikke tenke meg en annen farge heller. Syns forsåvidt alle øyenfarger er fine i grunn.
~sikka~ Skrevet 24. juni 2005 #5 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har blå - men har alltid ønsket meg brune og synes definitivt at brune øyne er finest.
Gjest Gjesta Skrevet 24. juni 2005 #6 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har en ganske spesiell ikke-farge på øynene. De er mørke og en blanding av blå, grønn og grå, med mørk ring rundt. Av og til ser de mer blå ut, av og til mer grønne. Egentlig er jeg fornøyd med øyenfargen min Jeg synes ALLE øyenfarger er fine, og fascineres generelt av at ikke to mennesker har likedanne øyne.
aline Skrevet 24. juni 2005 #7 Skrevet 24. juni 2005 jeg har også en salig blanding. er mest grønne, men har nok blå og grå i seg i tillegg til noen gule og brune prikker og en mørk ring til at det varierer veldig etter lys og hva jeg har av andre farger på sminke og klær. er fornøyd, men liker veldig godt grønne øye, hadde jeg feks skullet brukt fargede linser, ville jeg fremhevet det grønne i mine egne.
Arkana Skrevet 24. juni 2005 #8 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har grønne øyne og er svært fornøyd med det, kunne ikke tenke meg noe annet.
Brunhilde Skrevet 24. juni 2005 #10 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har brune øyne, ganske mørke, og er godt fornøyd. De kler meg...
mari Skrevet 24. juni 2005 #12 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har en ganske spesiell ikke-farge på øynene. De er mørke og en blanding av blå, grønn og grå, med mørk ring rundt. Av og til ser de mer blå ut, av og til mer grønne. Egentlig er jeg fornøyd med øyenfargen min de er ikke så spesielle, for jeg har de også (det var som jeg skulle skrevet det selv)
Gjest Hel Skrevet 24. juni 2005 #13 Skrevet 24. juni 2005 de er ikke så spesielle, for jeg har de også (det var som jeg skulle skrevet det selv) Her og! Utenom om den mørke ringen.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 24. juni 2005 #14 Skrevet 24. juni 2005 Mine er blå/grå med en ganske tydelig brun ring innerst. Om jeg kunne ha valgt så tror jeg jeg ville ha hatt grønne øyne eller blåfargen til prinsesse Madeleine av Sverige.
Lurvina Skrevet 24. juni 2005 #15 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har mørkegrønne, med litt brunt, og en mørk ring ytterst.
Milly:) Skrevet 24. juni 2005 #16 Skrevet 24. juni 2005 Helt vanlige blå øyne :-? Jeg ville helst hatt litt klarere blå, eller helt grønne øyne. Brune øyne er også kjempefint.. man vil selvfølgelig alltid ha det man ikke har selv
Søtpotita Skrevet 24. juni 2005 #17 Skrevet 24. juni 2005 eg har grøne auge, og er fornøyd med den fargen men det hadde jo vore gøy å testa ut andre fargar sånn av og til
Gjest Spacegirl Skrevet 24. juni 2005 #18 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har blå øyne, men syns fargen er ganske kjedelig i grunn. Skulle ønske jeg hadde mørk grønne øyne, det hadde passet til det røde håret mitt . Syns også at det er kjempefint med brune øyne hos folk med naturlig blondt hår.
miss77 Skrevet 25. juni 2005 #19 Skrevet 25. juni 2005 de er ikke så spesielle, for jeg har de også (det var som jeg skulle skrevet det selv) Melder meg på her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå