AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #1 Del Skrevet 6. mai 2020 Jeg og samboeren får en jente i slutten av juli, og klarer ikke å bli helt enige om navn. Jeg liker godt navnene Mathilde og Ellinor, mens han stemmer for Sofie/Sofia og Nora. Vi har også vært innom Johanne/Johanna. Jeg syntes ikke "hans" navn er stygge, liker dem, men vil ikke bruke dem, og han tenker det samme om "mine" navn. Føler vi har låst oss veldig på disse navnene, så trenger litt nye innspill.😃 Anonymkode: 88442...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #2 Del Skrevet 6. mai 2020 Nora og Ellinor = Leonora? 🥰 Anonymkode: 8712d...a3b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #3 Del Skrevet 6. mai 2020 Agnes, Alma, Ulrikke, Amalie, Hermine, Olivia, Ingrid, Solveig, Vårinn, Astrid, Julie, Augusta, Jørgine, Maiken. Anonymkode: bf0a4...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #4 Del Skrevet 6. mai 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nora og Ellinor = Leonora? 🥰 Anonymkode: 8712d...a3b Leonora er jo kjempekoselig Anonymkode: 33206...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #5 Del Skrevet 6. mai 2020 Pernille, Ylva, Josefine, Ulrikke, Frida ☺️ Anonymkode: 7b1c0...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå