AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #21 Skrevet 7. mai 2020 Til alle som sier at lang pikk gjør ondt: dere er ikke kåt/våt nok! Det mannen treffer når han bunner en dame er livmorsåpninga/veggen(?) og den blir myk når man er kåt nok og da skal det ikke være ondt! Anonymkode: 4acbb...1c7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #22 Skrevet 7. mai 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til alle som sier at lang pikk gjør ondt: dere er ikke kåt/våt nok! Det mannen treffer når han bunner en dame er livmorsåpninga/veggen(?) og den blir myk når man er kåt nok og da skal det ikke være ondt! Anonymkode: 4acbb...1c7 Sagt av en mann Anonymkode: f59f1...03b 10
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #23 Skrevet 7. mai 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Damer og jenter vær helt ærlige. Hva ville dere helst hatt inni dere. En veldig tykk penis eller en lang penis. Min er personlig ganske tykk og 16 cm. Anonymkode: d4998...656 Dette spurte du om på Nakenprat i går også! Blir du aldri lei av å runke til de samme svarene? Anonymkode: 66fef...76a
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #24 Skrevet 7. mai 2020 Tykk. Vil helst ikke ha en penis på over 16cm lengde. Anonymkode: 8f028...456 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #25 Skrevet 7. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Til alle som sier at lang pikk gjør ondt: dere er ikke kåt/våt nok! Det mannen treffer når han bunner en dame er livmorsåpninga/veggen(?) og den blir myk når man er kåt nok og da skal det ikke være ondt! Anonymkode: 4acbb...1c7 Har du ingen livmorstapp, så har du absolutt ingenting du kan si i denne saken. For du finner utallige kvinner som sier at det gjør vondt. For lang gjør vondt. For tykk kan gjøre vondt og krever generelt litt for mye oppvarming og utviding før ting kan skje. Gi meg en helt gjennomsnittlig penis, og jeg er superfornøyd. Til den personen som nevnte 12 cm omkrets 👌🏻 Anonymkode: d2978...916 7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #26 Skrevet 7. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til den personen som nevnte 12 cm omkrets 👌🏻 Anonymkode: d2978...916 12 i omkrets er 3,8 i diameter, det er ikke tynn penis heller. Anonymkode: 6b607...747 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #27 Skrevet 7. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 12 i omkrets er 3,8 i diameter, det er ikke tynn penis heller. Anonymkode: 6b607...747 Nei det er ikke en tynn penis. Det er vel rundt det gjennomsnittet ligger. Men her på kg så blir den størrelsen slaktet. Tror snittet her på kg ligger på 18 cm omkrets og 21 cm lang 😂. Jeg liker 12cm omrets. Kan fint ha en penis som «bare» er 10 cm omkrets Heller det enn 14cm++ Anonymkode: d2978...916 4
Troyamin Skrevet 7. mai 2020 #28 Skrevet 7. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Til alle som sier at lang pikk gjør ondt: dere er ikke kåt/våt nok! Det mannen treffer når han bunner en dame er livmorsåpninga/veggen(?) og den blir myk når man er kåt nok og da skal det ikke være ondt! Anonymkode: 4acbb...1c7 BS! Jeg er trygg på egen kropp, seksualitet og ikke minst klarer jeg å bli skikkelig tent. Du vet at det er forskjell på kvinner? Å ta en på 22 cm gir sine begrensninger for noen, for å si det sånn... På samme måte så er det kvinner som kun ønsker en mann med penis i den nedre skalaen. Vi er (heldigvis) alle forskjellige. Er derfor jeg pleier å si at det er en partner for alle der ute. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #29 Skrevet 7. mai 2020 Tykk. Har møtt mange menn som har vært så stolt av lengden.... Jeg har ikke ønsket å såre de, med å fortelle at det ikke er lengden som betyr noe. Anonymkode: f190f...3fe
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #30 Skrevet 7. mai 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikkert... Anonymkode: e923c...f17 Let gjerne opp tråden hvor det ble spurt om dildostørrelse. Anonymkode: 03d91...a1a
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #31 Skrevet 7. mai 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du ingen livmorstapp, så har du absolutt ingenting du kan si i denne saken. For du finner utallige kvinner som sier at det gjør vondt. For lang gjør vondt. For tykk kan gjøre vondt og krever generelt litt for mye oppvarming og utviding før ting kan skje. Gi meg en helt gjennomsnittlig penis, og jeg er superfornøyd. Til den personen som nevnte 12 cm omkrets 👌🏻 Anonymkode: d2978...916 Jeg er jente og har en livmorstapp. Men har forstått nå at mange er forskjellige, my bad. Men oppvarming er veldig viktig, og det er maange som er dårlige på det. Det er mange menn som bare kjører på med lite oppvarming, etter min erfaring. Anonymkode: 4acbb...1c7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #32 Skrevet 7. mai 2020 13 timer siden, Troyamin skrev: BS! Jeg er trygg på egen kropp, seksualitet og ikke minst klarer jeg å bli skikkelig tent. Du vet at det er forskjell på kvinner? Å ta en på 22 cm gir sine begrensninger for noen, for å si det sånn... På samme måte så er det kvinner som kun ønsker en mann med penis i den nedre skalaen. Vi er (heldigvis) alle forskjellige. Er derfor jeg pleier å si at det er en partner for alle der ute. Så hvis du hadde møtte kjærligheten i ditt liv men han hadde hat alt for stor penis, så hadde du slått opp? Etter min mening er det ikke sånn det funker Men man kan jo selfølgelig la være å putte den så langt inn da Anonymkode: 4acbb...1c7
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #33 Skrevet 8. mai 2020 Den der var vanskelig å velge. Begge er vonde om man ikke er kåt nok. Foretrekker en som ikke er for lang og ikke for tykk🤷🏼♀️ Hvis en gutt er veldig stor og lang så tenker jeg «ånei det der blir vondt»... Så jeg liker dem gjennomsnittlige. Eksen sin var 18cm og det ble ofte ubehagelig når vi skulle ha kjappiser... men helt ærlig så er det fyren som er viktigst og ikke penisen. Anonymkode: 7fee4...8ff
Troyamin Skrevet 8. mai 2020 #34 Skrevet 8. mai 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Så hvis du hadde møtte kjærligheten i ditt liv men han hadde hat alt for stor penis, så hadde du slått opp? Etter min mening er det ikke sånn det funker Men man kan jo selfølgelig la være å putte den så langt inn da Anonymkode: 4acbb...1c7 Men da ville han jo ikke vært min drømmemann! Du skjønner det, at nå til dags er det vanlig at man tester ut varene før de blir kjøpt. Nå er jeg så heldig at jeg har en mann i livet som lever opp til alle mine kriterier. Han er over gjennomsnittet høy og hva skal jeg si... Velproposjonert. 😄
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #35 Skrevet 8. mai 2020 Hvis den er for lang så MÅ han jo ikke på død og liv bruke hele lengden? Anonymkode: 6b607...747
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #36 Skrevet 8. mai 2020 7 timer siden, Troyamin skrev: Men da ville han jo ikke vært min drømmemann! Du skjønner det, at nå til dags er det vanlig at man tester ut varene før de blir kjøpt. Nå er jeg så heldig at jeg har en mann i livet som lever opp til alle mine kriterier. Han er over gjennomsnittet høy og hva skal jeg si... Velproposjonert. 😄 Greit nok, men personlig ville jeg egt ha valgt min drømmemann utifra personligheten hans og ikke penisstørrelse. Liker hvordan når folk skriver at for liten pikk er dårlig og kan gjøre menn usikker er det så galt. Men med engang noen skal dømme noen utifra at de er for stor, da er det greit? Og jeg er enig med personen oppfor, man trenger ikke bruke hele størrelsen Anonymkode: 4acbb...1c7
Troyamin Skrevet 8. mai 2020 #37 Skrevet 8. mai 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit nok, men personlig ville jeg egt ha valgt min drømmemann utifra personligheten hans og ikke penisstørrelse. Liker hvordan når folk skriver at for liten pikk er dårlig og kan gjøre menn usikker er det så galt. Men med engang noen skal dømme noen utifra at de er for stor, da er det greit? Og jeg er enig med personen oppfor, man trenger ikke bruke hele størrelsen Anonymkode: 4acbb...1c7 Nå valgte jeg min kjære ut i fra et flott utseende jeg ble tiltrukket av, deretter ble jeg kjent med han og fant ut at personligheten matchet det utvendige. Som en bonus oppi det hele fant jeg ut at alt ved han var velproporsjonert. Sånn er det vel for de fleste finner sin partner. Og de som sier at utseende ikke teller, er uansett ikke de som går bort til den styggeste dama i baren i håp om at hun har en flott indre personlighet...
GrønnNellik68 Skrevet 8. mai 2020 #38 Skrevet 8. mai 2020 På 6.5.2020 den 11.22, AnonymBruker skrev: Damer og jenter vær helt ærlige. Hva ville dere helst hatt inni dere. En veldig tykk penis eller en lang penis. Min er personlig ganske tykk og 16 cm. Anonymkode: d4998...656 Spiral formet hadde vært digg 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #39 Skrevet 8. mai 2020 På 07.05.2020 den 6.31, AnonymBruker skrev: Har du ingen livmorstapp, Anonymkode: d2978...916 Livmortapp, ikke livmorSTAPP! Ja takk til begge deler, er det lov å si? Men må jeg velge, blir det tykk. Anonymkode: 0a98d...948
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå