Gå til innhold

Hva er greia med solbriller og eldgamle bilder?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opprettet en datingprofil, og synes det er litt gøy å ha det, uten at jeg har så veldig høye forventninger. Men har klikket på noen mannlige profiler som matcher meg, (over 40) og var i starten imponert over hvor godt mange holdt seg. Men så ser jeg at bildene de legger ut er mellom 8 og 10 år gamle! I tillegg er det tydeligvis mange som synes de er skikkelig hotte dersom de har solbriller på...

Altså, greit at du var skikkelig fornøyd med det bildet som ble tatt av deg på Kanariøyene i 2010, men om du skal møte noen så ser du neppe slik ut lengre, og det er da vel neppe et sjakktrekk å starte med å ikke innfri forventninger? Er det ikke bare å få noen til å sende deg et fint, nylig bilde som de har tatt av deg? Som viser om du har glimt i øyet, ser snill ut eller er tiltalende på andre måter?  Silik som du er i dag? Har de klikket på deg utifra din alder, så vet man jo at folk modnes, og at det er en på den alderen man søker. Så kan du heller fylle albumet med litt solbrillekrydder og ungdommelige positurer. Jeg liker stort sett helt vanlig utseende menn, men når jeg har lest en profiltekst som traff meg, og oppdager at skribenten lever i fortiden, så rusler jeg rolig ut igjen derifra. 

Kan noen forklare dette for meg?

Anonymkode: 772bf...f85

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du svarer jo på spørsmålet ditt selv. De bruker bilder der de er fornøyd med utseende sitt. Spiller ingen rolle om bildet er tatt i går eller for 5 år siden. 😂

Gjelder forøvrig kvinner også. Har sett ei som er 55, men bruker bilde der hun er i 30-årene, wtf?

Menn som bruker solbriller er i samme kategorien med kvinner som bruker filter og sminke.

Anonymkode: 5d085...f06

• Liker 3
Skrevet

Ja dette føler jeg har diskutert nok i den forrige tråden jeg lagde om menn og solbriller😬

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Bente1234 said:

Ja dette føler jeg har diskutert nok i den forrige tråden jeg lagde om menn og solbriller😬

Den har jeg nok ikke sett, har du en lenke? Ikke at det er så fryktelig viktig, men interessant likevel;-)

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, kjent problem med gamle bilder og filter. Jeg skjønner heller ikke greia, det må da være mye verre å se at personen du møter på date bli skikkelig skuffa, og bli avvist da, enn å være ærlig fra dag 1. Og mannfolk med skjegg, hvis det varierer om dere har skjegg eller ikke, eller om mengde skjegg varierer, legg ut bilde av begge deler. Jeg liker ikke lange skjegg, og når jeg har sagt det og får til svar, "nei det skjegget hadde jeg bare den ene gangen, vanligvis har jeg ikke skjegg", når det er eneste bildet du har ute, hva er greia?🙄

Anonymkode: ab1f3...4a2

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den har jeg nok ikke sett, har du en lenke? Ikke at det er så fryktelig viktig, men interessant likevel;-)

Neida lag din egen tråd d gjør ikke meg noe. Greit å diskutere😊

AnonymBruker
Skrevet

Menn over en viss alder er veldig glade i solbriller. 

Anonymkode: a260d...0d9

• Liker 3
Skrevet

1) Prøver å skjule at de er der med solbriller fordi de har noen hjemme eller synest det er flaut. Begge deler er like teit. 

2) Dårlig selvtillit (og tror de ikke kan ta eller har fine oppdaterte bilder av seg selv) . 

3) De tror oppriktig at de enda ser slik ut. 

4) De gidder ikke gjøre en innsats. 

5) De prøver lure noen inn. 

Velg den som passer? :ler: Denne kan jo fint gjelde begge kjønn på flere punkt. 

Skrevet

Og hva er det med menn og filter fra Snapchat? 🤦🏼‍♀️. Ser like idiotisk ut som på damene...

AnonymBruker
Skrevet
On 5/6/2020 at 1:52 PM, AnonymBruker said:

Du svarer jo på spørsmålet ditt selv. De bruker bilder der de er fornøyd med utseende sitt. Spiller ingen rolle om bildet er tatt i går eller for 5 år siden. 😂

Gjelder forøvrig kvinner også. Har sett ei som er 55, men bruker bilde der hun er i 30-årene, wtf?

Menn som bruker solbriller er i samme kategorien med kvinner som bruker filter og sminke.

Anonymkode: 5d085...f06

Og skjerf!

Anonymkode: ea621...9a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...