Gjest ¤¤¤ Skrevet 24. juni 2005 #1 Skrevet 24. juni 2005 heisann! Uff, jeg har sånn angst nå.. Har "gått hjemme" i to års tid pga sykdom. Er nå på bedringens vei og under utdanning. Hade en veldig aktiv jobb før så da jeg sluttet, og pga at jeg ofte måtte holde senga, så gikk jeg opp 25kg. Det skjedde fort! Jeg har alltids vært ganske tynn og veldig opptatt av klær sminke og i det hele tatt hvordan jeg såg ut, så dette var noe helt nytt. Venninnene mine er tynne og freshe og også familien min. Jeg sliter med å gå ned, trener i perioder intensivt, men så har jeg perioder da jeg blir så deppa pga vekten at jeg blir helt paralysert. Spiser nok ganske så sundt. Problemet er at jeg er så utrolig flau over hvordan jeg ser ut at jeg tørr ikke å vise meg. Har bare kontakt med venner via mail og tlf. Dem vet hvorfor og sier at det er meg dem er gla i, uansett, men da tenker jeg bare at dem aner ikke hvor stor jeg egentlig blitt. Gikk ned 10kg ifjor sommer, men har nesten lagt på meg alt igjen. Foreldrene mine kommer på besøk om to uker, og jeg gruer meg for å vise at jeg ikke klart å gå ned mer, men faktisk gått opp igjen. Sen ska jeg bli med dem hjem og det siste halvannet året har det vært masse stress fordi jeg absolutt ikke vil møte gamle bekjente, ekser, barndomsvenner. Vil ikke at dem ska se hvordan jeg blitt. Noen som har det som meg? Vil så gjerne kunne nyte livet, har ju tross alt kommet meg igjennom min sykdom, men føler at jeg ikke fortjener det, at jeg ikke passer inn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå