Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. 

Ønsker meg ny matstol/spisestol til baby med eget bord på, gjerne avtakbart. Men finner liksom ingen som jeg liker😩 hvem stol er du og er du fornøyd? Evt hvor er den kjøpt? Pris er ikke så nøye 😊

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er superfornøyd med tripp trapp med baby set og matbrett 🙂

Anonymkode: 48c1f...722

• Liker 5
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er superfornøyd med tripp trapp med baby set og matbrett 🙂

Stokke sin? 😊 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Anjatapinjata skrev:

Stokke sin? 😊 

Ja ☺️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker den gode, gamle IKEA Antilop. Stabil og enkel å rengjøre. Men det fins nok penere varianter der ute 😊

Anonymkode: 422c2...652

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker den gode, gamle IKEA Antilop. Stabil og enkel å rengjøre. Men det fins nok penere varianter der ute 😊

IKEA ligger litt langt unna, å såvidt jeg vet veldig dyr frakt ved nettbestilling😩 ellers takk for tips 😊

AnonymBruker
Skrevet

Stokke tripp trapp her også med det bordet man kan feste på :) 

Anonymkode: f9bb6...55a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tripp trapp her :) Varer hele perioden barnet har bruk for høystol, så det er topp. Vil generelt anbefale stoler der bøyle og matbrett kan tas av, er ikke så veldig lenge den perioden varer, så fint å slippe å bytte tenker nå jeg, da 😅 Men det er smak og behag. 😊

Angående IKEA sin plaststol så er kjekk å ha som ekstrastol, men barn bør helst ha «bakkekontakt» med beina og ikke sitte og dingle. Mer behagelig for barnets balanse å ha en stol med fotbrett. 

Anonymkode: e73ab...ef7

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tripp trapp her :) Varer hele perioden barnet har bruk for høystol, så det er topp. Vil generelt anbefale stoler der bøyle og matbrett kan tas av, er ikke så veldig lenge den perioden varer, så fint å slippe å bytte tenker nå jeg, da 😅 Men det er smak og behag. 😊

Angående IKEA sin plaststol så er kjekk å ha som ekstrastol, men barn bør helst ha «bakkekontakt» med beina og ikke sitte og dingle. Mer behagelig for barnets balanse å ha en stol med fotbrett. 

Anonymkode: e73ab...ef7

Ja den holder jo lenge, spørs om ikke det blir den altså 😊

Gjest Dævendøtte
Skrevet

Tripp trapp til barnebarnet, både her hos meg og hjemme hos mamma :)

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre man har veldig, veldig dårlig økonomi, så bruker man vel ikke en slik stol daglig?

Anonymkode: e8d16...d62

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Med mindre man har veldig, veldig dårlig økonomi, så bruker man vel ikke en slik stol daglig?

Bortsett fra manglende fotbrett, hvorfor i alle dager gjør "man" ikke det? Kjenner mange som bruker denne til babystol ved matbordet. (Riktignok bor jeg ikke i Norge så Tripp Trapp er ikke like dominerende på markedet her.)

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bortsett fra manglende fotbrett, hvorfor i alle dager gjør "man" ikke det? Kjenner mange som bruker denne til babystol ved matbordet. (Riktignok bor jeg ikke i Norge så Tripp Trapp er ikke like dominerende på markedet her.)

Fordi beina bør ikke henge og dingle, de skal ha kontakt med underlag.

AnonymBruker
Skrevet

Fornøyd med tripp trapp her også.

Anonymkode: 8646d...967

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stokke tripp trapp med babyset og brett

Anonymkode: ace17...08c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Mange bruker den daglig.

Anonymkode: 22294...3d2

• Liker 1
Skrevet (endret)
23 timer siden, Anjatapinjata skrev:

Hei. 

Ønsker meg ny matstol/spisestol til baby med eget bord på, gjerne avtakbart. Men finner liksom ingen som jeg liker😩 hvem stol er du og er du fornøyd? Evt hvor er den kjøpt? Pris er ikke så nøye 😊

Veldig glad i stokke tripp trapp jeg da. De er dyre men der selges flust av de brukt på finn. Husker ikke hva jeg betalte

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kunne vel klart å få frem poenget ditt på en annen måte, eller? 

Skrevet
1 time siden, Maleficenta skrev:

Veldig glad i stokke tripp trapp jeg da. De er dyre men der selges flust av de brukt på finn. Husker ikke hva jeg betalte

Har ikke funnet noe på finn i nærheten. Får det i gave også, og de ville at det skulle være noe skikkelige greier som varer til han er stor så blir nok bare å kjøpe ny 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...