Gå til innhold

Tror jeg feil nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg hadde avtale med ei venninne. Hu ringte meg på dagen før vi skulle møttes og sa at hun er veldig dårlig og syk hun vil ikke møte meg grunnet for at hun ikke ville smitte meg. Det er nok greit. Men på kvelden så ser jeg at hun har dratt hjem til ei annen venninne og skulle sove over der. Jeg fant dette ut selv, og sa til henne er du ikke syk og dårlig. Hun sa nei tok 3-4 Paracet følte meg bedre og da var det greit å møte hu andre på kvelden. Men tenker om du var så dårlig og sier ville ikke smitte meg. Halsen og forkjølelsen blir ikke borte etter 3 timer når man har blitt så dårlig. Jeg sa til henne flere ganger ikke lyv men hu står fortsatt på sitt. 

Anonymkode: c23cb...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ville hun rett og slett ikke møte deg. Enkelt og greit.

Anonymkode: 875a6...0ee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres spesielt ut, men om dere skulle møtes på dagen kan hun ha følt seg dårlig da. Men så ble hun bedre utpå dagen. 

Anonymkode: 7368a...ad8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun hadde laget disse planene med hu andre venninna si. Men hu nevnte ikke for meg. Det var meg og ei annen hu skulle møte. 17 tiden hu sa ingenting. Jeg og hu andre var fortsatt ute men plutselig kl 18-19 så tar hu toget til ei annen venninne. Nei men det er rart å si vil ikke smitte dere at jeg er blitt så dårlig vondt i halsen og er skikkelig forkjølet også av å ta Paracet så blir du bedre igjen etter 3 timer. 

Anonymkode: c23cb...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hun hadde laget disse planene med hu andre venninna si. Men hu nevnte ikke for meg. Det var meg og ei annen hu skulle møte. 17 tiden hu sa ingenting. Jeg og hu andre var fortsatt ute men plutselig kl 18-19 så tar hu toget til ei annen venninne. Nei men det er rart å si vil ikke smitte dere at jeg er blitt så dårlig vondt i halsen og er skikkelig forkjølet også av å ta Paracet så blir du bedre igjen etter 3 timer. 

Anonymkode: c23cb...8fe

Gi venninna di litt slack i disse koronatider. Man kan bli paranoid i forhold til egen helse. Det nytter ikke å dvele ved dette uansett, så bare avskriv det som «wather under The bridge». Du ønsker jo tydeligvis å møte henne, så du kan jo si at «Ok greit, jeg savner bare å være sammen med deg, kan ikke du si ifra neste gang du har lyst til å treffes igjen»? Da spiller du ballen over til henne så får hun ta inititativ til å møtes. Svikter hun igjen da, så ville ikke jeg ofret henne mer tid og oppmerksomhet. Men gi henne i det minste en sjanse før du avskriver det hele helt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Raven.Writingdesk skrev:

Gi venninna di litt slack i disse koronatider. Man kan bli paranoid i forhold til egen helse. Det nytter ikke å dvele ved dette uansett, så bare avskriv det som «wather under The bridge». Du ønsker jo tydeligvis å møte henne, så du kan jo si at «Ok greit, jeg savner bare å være sammen med deg, kan ikke du si ifra neste gang du har lyst til å treffes igjen»? Da spiller du ballen over til henne så får hun ta inititativ til å møtes. Svikter hun igjen da, så ville ikke jeg ofret henne mer tid og oppmerksomhet. Men gi henne i det minste en sjanse før du avskriver det hele helt. 

Ja hun har gjort dette før og løyet meg oppi ansiktet. Sagt først hu kommer til meg men nei hu var sliten men dro til Oslo samme kvelden og løy dagen etterpå og sa hu var aldri i Oslo. 

Anonymkode: c23cb...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja hun har gjort dette før og løyet meg oppi ansiktet. Sagt først hu kommer til meg men nei hu var sliten men dro til Oslo samme kvelden og løy dagen etterpå og sa hu var aldri i Oslo. 

Anonymkode: c23cb...8fe

Ja Ok: dump. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke 15-åringer fikk lov til å være ute på byen så mye om kvelden.

Anonymkode: 345ea...426

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff :sad: Det er så stygt gjort og sårende å bli behandlet slik. Man bør aldri gjøre avtaler med andre venninner etter å ha sagt allerede til noen andre at man ikke kan møte dem. 
 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Gorilla skrev:

Huff :sad: Det er så stygt gjort og sårende å bli behandlet slik. Man bør aldri gjøre avtaler med andre venninner etter å ha sagt allerede til noen andre at man ikke kan møte dem. 
 

Enig med denne.

TS: når venninna di gjør dette gjentatte gang så snur hun kappen etter vinden, Hun velger det som er mest spennende der og da, og har åpenlyst ingen problem med å dra «en hvit løgn». Prioriter vennskap med noen andre. Antar også at dere er relativt ung, så trøst deg med at dette biter henne i rævva før eller siden :) 

Endret av Raven.Writingdesk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Gorilla skrev:

Huff :sad: Det er så stygt gjort og sårende å bli behandlet slik. Man bør aldri gjøre avtaler med andre venninner etter å ha sagt allerede til noen andre at man ikke kan møte dem. 
 

Ja, men nå merker jeg at jeg er nødt til å trekke meg tilbake fra henne. 

Anonymkode: c23cb...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Raven.Writingdesk skrev:

Enig med denne.

TS: når venninna di gjør dette gjentatte gang så snur hun kappen etter vinden, Hun velger det som er mest spennende der og da, og har åpenlyst ingen problem med å dra «en hvit løgn». Prioriter vennskap med noen andre. Antar også at dere er relativt ung, så trøst deg med at dette biter henne i rævva før eller siden :) 

Hu er 24 så unge er ikke vi 😁 men jaja dette høres jo så barnslig ut. 

Anonymkode: c23cb...8fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som reagerer på at hun kasta i seg 3-4 para et?! 

Du trenger ikke oss til å fortelle deg noe, hun ville ikke være med deg men en annen venninne. 

Anonymkode: b5354...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...