Gjest l@dy in red Skrevet 27. juni 2005 #21 Del Skrevet 27. juni 2005 Nå skal det jo sies at jeg har vært singel uhorvelig lenge óg da. Hvor lenge er uhorvelig lenge for deg da? Jeg bare lurer. Har selv vært alene i 3 år og er sånn passe "desperat" og lei. :-( savner noen å dele gleder/sorger med. Noen å våkne ved siden av, oppleve ting sammen, ta avgjørelser, noen som kan gi meg et puff bak osv. Noen å gjøre "gale" ting sammen med også. Noen å elske og bli elsket. Men for meg er iobb og penger laaaaaaangt i fra avgjørende. Ser faktisk ikke på det idet heletatt. Det som teller for meg er hvilken kvaliteter og verdier han har. At kjemien stemmer og at vi har noen lunde samme mål. Så kan det være det samme om han går i jobb eller på sosialen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 27. juni 2005 #22 Del Skrevet 27. juni 2005 Takker for komplimentet.... tror jeg.... Men nei, ingen Alex her altså. Kjenner du mange aust-egder som studerer i Bergen? Enig med deg i resten forøvrig. Hva er en aust-egder?? aust-agder vet jeg hva er.... Men kjenner forøvrig bare en som har studert i Bergen, men hun er i Cape Town nå. Men jeg kjenner mange andre fra Bergen - også alex!! (som ikke er deg, fordi han var her i helgen) Nei tror ikke man må være sånn super på sjekkern hele tiden, men som andre nevnte -være åpen for muligheten. Og tørre å ta noen sjanser.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2005 #23 Del Skrevet 27. juni 2005 Samtidig som at jeg av natur mye sannsynlig er rimelig sta, så er det nok óg mye mulig at jeg kan bli ganske lett tvunnet rundt noens finger. Samme her! Er veldig sta og bestemt, nettopp derfor blir jeg så irritert av at jeg en og annen gang kan bli ganske så "tvinnet rundt en finger". Jeg er vel for lett å glede, når det gjelder fine ord. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. juni 2005 #24 Del Skrevet 27. juni 2005 Samme her! Er veldig sta og bestemt, nettopp derfor blir jeg så irritert av at jeg en og annen gang kan bli ganske så "tvinnet rundt en finger". Jeg er vel for lett å glede, når det gjelder fine ord. :-? Dere er ikke alene, samme her. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bassanova Skrevet 30. juni 2005 #25 Del Skrevet 30. juni 2005 Hva er en aust-egder?? aust-agder vet jeg hva er.... En aust-egd er en person fra Aust-Agder, ja. Om det er korrekt bokmål eller ei skal ikke jeg uttale meg om, men det er i hvert fall sånn vi sier det sørpå. Men jeg kjenner mange andre fra Bergen - også alex!! (som ikke er deg, fordi han var her i helgen) Alltid et tydelig tegn. Nei tror ikke man må være sånn super på sjekkern hele tiden, men som andre nevnte -være åpen for muligheten. Og tørre å ta noen sjanser.... Ja, du har nok et poeng. Det var en episode for et par uker siden hvor jeg kom i prat med ei kjempesøt jente på bussen, etter at jeg måtte hjelpe henne på bussen med kofferten hennes inneholdende samlingen hennes med ambolter eller rullestein eller gudene-vet-hva. Vi pratet litt sånn løst og fast, til vi stod på buss-stasjonen, og skulle hver vår vei. Det ble to sekunder sånn pinlig stillhet, før jeg brøt stillheten med "Vel.. Ha det bra da!" og gikk. Det tok ca. fem sekunder før jeg klaska meg i panna og brøyt ut "IDIOOOOT!". Vel, man lærer forhåpentligvis av sine feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bassanova Skrevet 30. juni 2005 #26 Del Skrevet 30. juni 2005 For det forste er det ikke attraktivt, og for det andre må du aktivisere hennes tanker til å tenke på deg på en seksuell måte. Noen gode idéer? Utover noen sånne "Me, John Holmes! You, Jane!"-onelinere da. I dag er ikke dette relevant lenger' date=' så frykten er ikke nødvendig.[/quote'] Jeg setter pris på rådet ditt, men redseler og fobier er ikke bare bare å kvitte seg med, bare fordi de er irrasjonelle. Du kan jo lese her for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bassanova Skrevet 30. juni 2005 #27 Del Skrevet 30. juni 2005 Hvor lenge er uhorvelig lenge for deg da? Jeg bare lurer. Har selv vært alene i 3 år og er sånn passe "desperat" og lei. :-( Vel, for å si det litt mer direkte da, så har jeg aldri vært i et forhold som har vart lenger enn fjorten dager. Det gjelder forsåvidt alle to gangene.. :oops: Så ja, begynner å bli litt lei nå. savner noen å dele gleder/sorger med. Noen å våkne ved siden av, oppleve ting sammen, ta avgjørelser, noen som kan gi meg et puff bak osv. Noen å gjøre "gale" ting sammen med også. Noen å elske og bli elsket. Høres ikke så dumt ut, det da. Jeg har fått høre at jeg er prippen og altfor kravstor da. Men det er jo ikke lett heller da. Jeg er venn med et knippe jenter som alle er i samme venninnegjeng. Og etter at jeg hadde pratet med ei av jentene som nylig hadde blitt singel, fikk jeg høre at praten den kvelden hadde gått på at jeg hadde "lagt an" på henne. For all del, hun er ei søt jente, men det var faktisk ikke i mine tanker. Men for meg er iobb og penger laaaaaaangt i fra avgjørende. Ser faktisk ikke på det idet heletatt. Det som teller for meg er hvilken kvaliteter og verdier han har. At kjemien stemmer og at vi har noen lunde samme mål. Så kan det være det samme om han går i jobb eller på sosialen. At kjemien stemmer er viktig. Er ganske munter og sarkastisk av natur, så hvis ting jeg sier går jenta totalt hus forbi, så blir det hele litt uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L@dy in red Skrevet 1. juli 2005 #28 Del Skrevet 1. juli 2005 [quote="DypOgMystiskMann Nei, jeg tror faktisk ikke det. De er like sjeldne som en bergenser som ikke liker Brann. Yeah, sjelden rase jeg da. Er Bergenser, men har aldri likt Brann. Kommer aldri til å heie på de heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 1. juli 2005 #29 Del Skrevet 1. juli 2005 Om du virkelig klasket deg selv på pannen og kalte deg selv idiot etter fem sekunder, er det muligheter for at hun hørte deg. Og om du gjør slikt vil jeg si sjansene for å møte et kjæresteemne minker betraktelig. Når det er sagt er vi mange som er drittlei av å være singel. Bare synd vi ikke møtes oftere vi single, for når man er dristig nok til å bevege seg utendørs er det jo bare de vakre, vellykkede og nyforelskede man ser. Eller par med to barn og Volvo. Og hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nei nei! Skrevet 2. juli 2005 #30 Del Skrevet 2. juli 2005 Hehe.. Her var spørsmålet ment litt mer generelt enn som så. Det er i dag mer eller mindre helt akseptabelt å diskutere i lunchen hvor mye man tar i benkpress. Men hvis noen prater om at de har så og så mye i IQ, og at de kan løse en syttitredjegradslikning i hodet i løpet av en TV2-reklamepause, så blir de jo rimelig fryst ut med en gang mistenker jeg. Spørsmålet var mer ment som en filosofisk undring. Jeg er heldigvis intuitiv nok til å ikke gå rundt å utbasunere "Jeg er intelligent!" når jeg sjekker damer. Mistenker sterkt at det ville virke mot sin hensikt. Å prate om begge deler utenfor sin setting vitner om lite dannelse og litt amputerte sosiale ferdigheter. Er du intelligent framkommer det lett av hvordan du ordlegger deg og hvordan du oppfatter hva som skjer rundt deg. Så sant de andre du er sammen med er litt smartere en dum. På samme måte ser man lett om en person er sterk eller ikke i kroppsholdning og utseende. Det er bare de usikre som eksplisitt må uttrykke det, så ønsker du å knytte nye kontakter og bli oppfattet som en alright fyr er ikke det å anbefale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mockinbird Skrevet 2. juli 2005 #31 Del Skrevet 2. juli 2005 Når det er sagt er vi mange som er drittlei av å være singel. Bare synd vi ikke møtes oftere vi single, for når man er dristig nok til å bevege seg utendørs er det jo bare de vakre, vellykkede og nyforelskede man ser. Eller par med to barn og Volvo. Og hund. Ja, ikke sant! Avogtil blir jeg sikker på at de kun er ute og ser søte og forelsket ut: (Holder hender, småkliner, osv.... ) - Bare for å irritere vettet av meg! :evil: Jeg, mener, MÅ de absolutt briefe med at de har partner, mens jeg ikke har????? Det eneste de oppnår er jo at vi single stenger oss inne i frustrasjon, og DEt får man jo ikke mye kjæreste av, nei! Skamme seg, burde de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 2. juli 2005 #32 Del Skrevet 2. juli 2005 Ja, ikke sant! Avogtil blir jeg sikker på at de kun er ute og ser søte og forelsket ut: (Holder hender, småkliner, osv.... ) - Bare for å irritere vettet av meg! :evil: Jeg, mener, MÅ de absolutt briefe med at de har partner, mens jeg ikke har????? Det eneste de oppnår er jo at vi single stenger oss inne i frustrasjon, og DEt får man jo ikke mye kjæreste av, nei! Skamme seg, burde de! Klart de gjør det for å erte oss opp. Noen annen grunn kan det jo ikke være. Regner med du ikke kommer til å gå utendørs i det hele tatt når du får deg kjæreste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mockinbird Skrevet 2. juli 2005 #33 Del Skrevet 2. juli 2005 Klart de gjør det for å erte oss opp. Noen annen grunn kan det jo ikke være. Regner med du ikke kommer til å gå utendørs i det hele tatt når du får deg kjæreste... Nei, hvis jeg noengang får meg kjæreste. skal jeg såklart holde meg innendørs av hensyn til de ulykkelige single rundt omkring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå