Gå til innhold

Å være singel suger!!


Gjest Bassanova

Anbefalte innlegg

Gjest Bassanova

Skal prøve å holde sytinga på et minimum her, med tanke på at tittelen er stikk i strid med brukernavnet. Men nå er jo ikke brukernavnet noen garanti heller da, så da så... :tunge1:

Er egentlig bare ment som et lite "spark" til de som forherliger det å være singel. Selv synes jeg det er utrolig kjipt, og misunner selv *kranglene* som venner og venninner i par har. Hadde vært deilig å være ansvarlig overfor noen andre enn meg selv, og å måtte svare på "hvorfor jeg ikke ringte", "hvorfor jeg så så lenge på hun dama med de store puppene", "ELSKER JEG HENNE IKKE LENGER?!??! *med tilhørende tårer og snørr*", og lignende.

Nå skal det jo sies at jeg har vært singel uhorvelig lenge óg da. Hvis vi ser bort ifra en utrolig deilig periode på to uker rundt juletider, som endte med at jenta flytta til Oslo for å studere, så begynner det så smått å krype innpå... *telle på fingrene* 26 år?

Hovedproblemet mitt er at jeg ikke *greier* å få meg til å være en utenksom drittsekk "som bare er ute etter én ting". Det har ført til at jeg har en masse venninner, som jeg forøvrig er veldig glade i da. Men det har også ført til at jeg har fått høre "Jeg vil ikke miste deg som venn!" en hel masse ganger, når jeg endelig får mannet meg opp til å ta initiativ. :ler:

Ja, også hjelper det jo ikke å være sjenert da selvsagt. Jeg er intelligent og flink til å snakke for meg (Er det forresten lov å si sånt uten å virke arrogant og klysete?), og har ikke noe problem med å flørte med jenter som jeg kjenner og som er opptatt. Men det stokker seg ganske effektivt når det er "fare" for at det kan føre for noe mer.

Jeez!, dette ble langt og sytete. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Du høres litt ut som eksen min (kom bare til å tenke på det da jeg leste det du skrev). :)

Og ja, det er ikke noe særlig å være singel. Jeg liker faktisk også de små kranglene om alt og ingenting, men jeg treffer alltid en som tror at forholdet er over om vi krangler om en filleting. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg skjønner godt hva trådstarter mener :-(

Men jeg har det bra også da - som singel.......... men savner "noen"............... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bassanova
Du høres litt ut som eksen min (kom bare til å tenke på det da jeg leste det du skrev).  :)  

Og ja, det er ikke noe særlig å være singel. Jeg liker faktisk også de små kranglene om alt og ingenting, men jeg treffer alltid en som tror at forholdet er over om vi krangler om en filleting.  :ler:

Hehe.. Hyggelig å høre at jeg bringer minner.. :-)

Leste noe en kar skrev om at "bare var sååååå drit lei av å være i forhold!!". At man *måtte* holde hender, og *måtte* feriere sammen, og *måtte* være sammen til "alle døgnets tider". Ble sittende igjen å tenke "Gjør det noe da?".

Samtidig som at jeg av natur mye sannsynlig er rimelig sta, så er det nok óg mye mulig at jeg kan bli ganske lett tvunnet rundt noens finger. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bassanova
Synes du høres ut som "den perfekte partner" jeg da' date=' DypOgMystiskMann....... :sexy:[/quote']

Heey.. How you doin'? :blomst::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bassanova
Menne..... En sjenert Bergenser?? Finnes de??? :klø:

:ler:

Nei, jeg tror faktisk ikke det. De er like sjeldne som en bergenser som ikke liker Brann. :ler:

Men jeg er aust-egd, så jeg har lov til å være litt ubergensk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Off topic: heter du Alex?? Du høres ut akkurat som han.. hehe (positvt altså)

Topic: Ja jeg er enig til en viss grad -savner dog IKKE kranglene om bagateller men en skikkelig diskusjon og deretter "bli venner igjen" er greit...

Det jeg savner mest er kos..og omsorg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bassanova
Off topic: heter du Alex?? Du høres ut akkurat som han.. hehe (positvt altså)

Topic: Ja jeg er enig til en viss grad -savner dog IKKE kranglene om bagateller men en skikkelig diskusjon og deretter "bli venner igjen" er greit...

Det jeg savner mest er kos..og omsorg...

Takker for komplimentet.... tror jeg.... :) Men nei, ingen Alex her altså. Kjenner du mange aust-egder som studerer i Bergen? :)

Enig med deg i resten forøvrig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare for å kommentere det ene svaret.

Ja,det finnes sjenerte bergensere---meg.

Ja,det finnes bergensere som ikke liker Brann---meg.

De er patetisk spør du meg.he he jeg blir vel steinet nå. :oops:

Til trådstarter:

Jeg må innrømme jeg trives med min singeltilværelse..

Men så klart,innimellom savner jeg akkurat det samme som deg.

Men det virker som du savner det hele tiden,og da blir det jo litt anderledes ja.

Jeg håper du får klaff med en da.

Det vil nok komme når du minst venter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes så absolutt det er kjipt å være singel når "alle" ens venner har kjærester. :sjenert:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedproblemet mitt er at jeg ikke *greier* å få meg til å være en utenksom drittsekk "som bare er ute etter én ting".  Det har ført til at jeg har en masse venninner, som jeg forøvrig er veldig glade i da.  Men det har også ført til at jeg har fått høre "Jeg vil ikke miste deg som venn!" en hel masse ganger, når jeg endelig får mannet meg opp til å ta initiativ.  :ler:

Nei, det er ikke det at du ikke bare er ute etter en ting som er årsaken til at du har vært singel så lenge. Du litt inne på en ting selv, nemlig at det tar tid før du manner deg opp. For det forste er det ikke attraktivt, og for det andre må du aktivisere hennes tanker til å tenke på deg på en seksuell måte.

Ja, også hjelper det jo ikke å være sjenert da selvsagt.  

Nei, det hjelper ikke. Frykten for å ta initiativ kommer fra en tid da vi måtte være forsiktige med å legge an på jenter da risikoen for å bli utstøtt av gruppen eller blir drept av overhengende. I dag er ikke dette relevant lenger, så frykten er ikke nødvendig.

Jeg er intelligent og flink til å snakke for meg (Er det forresten lov å si sånt uten å virke arrogant og klysete?), og har ikke noe problem med å flørte med

Nei, det er ikke lov. Enhver uttalelse som direkte eller indirekte har som formål å fremstille deg i godt lys virker negativt (i hvertfall ALDRI positivt) på en kvinnes interesse for deg. Dette kommuniserer lav status og usikkerhet. To egenskaper som fungerer som gift for seksuell tiltrekning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det vil nok komme når du minst venter det.

Det der er et farlig ordtak fordi det får folk til ikke å forsøke selv. De bare gir opp og håper noe skal dukke opp.

Imidlertid er det mye sant i det. Konsekvensen blir at man konstant er nødt til å være forberedt på å møte noen. Gå alltid i klær som er riktige for å tiltrekke seg kvinner, ha alltid en plan klar for hva du skal snakke om, hva du skal foreslå at dere gjør osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er et farlig ordtak fordi det får folk til ikke å forsøke selv. De bare gir opp og håper noe skal dukke opp.

Imidlertid er det mye sant i det. Konsekvensen blir at man konstant er nødt til å være forberedt på å møte noen. Gå alltid i klær som er riktige for å tiltrekke seg kvinner, ha alltid en plan klar for hva du skal snakke om, hva du skal foreslå at dere gjør osv.

Vel, det gir jo også håp, som til f. eks meg som aldri har hatt kjæreste, er singel, forelsket og ikke akkurat lykkelig med den situasjonen. Etter at jeg selv ble avvist for en stund siden, så har det vært vanskelig å holde motet oppe.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...