Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var med en i 8 mnd og så for 3 mnd siden kom det opp at han tydeligvis ikke var så interresert i meg måten han ble etter skade. Var veldig lei meg og skuffet da, men så har det gått greit, men i dag masse grining og savn. What to do? 

Måtte på få det ut. 

Anonymkode: 62c61...558

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sender deg en stor klem. Er i samme situasjon nå. Det er ikke lett, men vi må bare vite at det blir bedre 💛💛

Anonymkode: f41c1...7ab

• Liker 4
Skrevet

❤ Ja, er i samme situasjon. 

• Liker 4
Skrevet

❤️❤️❤️de følelsene der vil komme ved jevne mellomrom og det er fælt. Man har så lyst til å høre fra dem men samtidig vet at det er det dummeste som kan skje. Fælt😬

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ser vi er flere 💜

Håper det går seg til. Savner han og nærhet, sex osv. Hadde håpt å funnet en annen, men absolutt ikke lett det heller. 

AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg, går igjennom det samme. 😔

Anonymkode: 41cfd...a08

• Liker 2
Skrevet

Hei ts... hvordan går det med deg?? Letter tåka?? 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Bente1234 skrev:

Hei ts... hvordan går det med deg?? Letter tåka?? 

Det svinger så veldig. Synes det er verst i helgene. Har så lyst å bare skrive til han og spørre om han vil være med meg, men jeg blir det tapene og teite da. Så prøver alt å la vær, men savner alt det fine vi hadde. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det svinger så veldig. Synes det er verst i helgene. Har så lyst å bare skrive til han og spørre om han vil være med meg, men jeg blir det tapene og teite da. Så prøver alt å la vær, men savner alt det fine vi hadde. 

Har du klart å unngå å sende han melding da???

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Bente1234 skrev:

Har du klart å unngå å sende han melding da???

Ja, ikke gjort det heldigvis. Men må innrømme jeg håpte å høre fra han. Noe som hadde bevist at jeg ikke er glemt. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ikke gjort det heldigvis. Men må innrømme jeg håpte å høre fra han. Noe som hadde bevist at jeg ikke er glemt. 

huff vet alt om det der... man blir jo så glad når man hører fra dem at da er jo hele dagen reddet, men rimelig fort blir det på samme viset igjen og man lider igjen..så beste er å komme seg videre og prøve tenke at sånne folk kommer aldri til å bli noe bra for en.. man blir bare avhengig av den belønningen man får innimellom fra slike. Akkurat som spille avhengighet..funker på samme viset. man vet aldri når belønningen kommer så det har ingenting med kjærlighet eller forelskelse å gjøre men rett og slett man blir avhengig... og det tar lang tid å komme ut av.. noen må kanskje ha profesjonell hjelp til å klare det hvis det tar år og dag ...Men jo lengre det blir fra du hører fra han jo bedre..og gjerne se på nye muligheter i mens..en vet aldri hva som dukker opp.

Lykke til så masse. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Bente1234 skrev:

huff vet alt om det der... man blir jo så glad når man hører fra dem at da er jo hele dagen reddet, men rimelig fort blir det på samme viset igjen og man lider igjen..så beste er å komme seg videre og prøve tenke at sånne folk kommer aldri til å bli noe bra for en.. man blir bare avhengig av den belønningen man får innimellom fra slike. Akkurat som spille avhengighet..funker på samme viset. man vet aldri når belønningen kommer så det har ingenting med kjærlighet eller forelskelse å gjøre men rett og slett man blir avhengig... og det tar lang tid å komme ut av.. noen må kanskje ha profesjonell hjelp til å klare det hvis det tar år og dag ...Men jo lengre det blir fra du hører fra han jo bedre..og gjerne se på nye muligheter i mens..en vet aldri hva som dukker opp.

Lykke til så masse. 

Du har rett og vet jo det at det ikke blir bra uansett om jeg hører fra han, men ønsket er der for det. Merkelig det der. 

Hadde håpt å møte en ny, men er plass nå så jeg har lagt vekk alle apper og datingsider osv. Så må jeg komme sterkt tilbake seinere på det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...