Kariannemor64 Skrevet 5. mai 2020 #1 Skrevet 5. mai 2020 Hei, jeg er en kvinne litt oppi årene, vil ikke nevne alder, derfor jeg holdt meg anonym. Men lurer på hva som kan gjøre at jeg fikk underlivssopp. Her er de følgene tingene som kan ha forårsaket det: vasket med sterk såpe. Gikk 2 uker uten å vaske meg der mens jeg var på hytten. kan ha vært fordi jeg muligens har corona. Eller så vet jeg at jeg er allergisk mot hasselnøtt, noe mannen min sier det kanskje kan være spor av i melkesjokoladen. Usikker, mulig noe av denne informasjonen er mindre relevant, men bedre å dele for mye enn for lite om jeg skal få blitt kvitt det hehe.... setter pris på all jelp jeg får
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #2 Skrevet 5. mai 2020 Viss sjanse å få det av både sterk såpe (underlivet skal vaskes med mild såpe om noe såpe i det hele tatt rundt vagina) og lengre tid uten en vanlig vask. Bruker du truseinnlegg eller har hatt sex kan det påvirke det også. Også gluteninntak når du først har fått det. Kan være andre underliggende saker også, men det må en lege svare på. Det viktige nå er vel å få behandling og/eller gå til legen for å få det ordnet? Så heller være obs til neste gang på hva som kan utløse det. Anonymkode: 960d1...b45
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #3 Skrevet 5. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Viss sjanse å få det av både sterk såpe (underlivet skal vaskes med mild såpe om noe såpe i det hele tatt rundt vagina) og lengre tid uten en vanlig vask. Bruker du truseinnlegg eller har hatt sex kan det påvirke det også. Også gluteninntak når du først har fått det. Kan være andre underliggende saker også, men det må en lege svare på. Det viktige nå er vel å få behandling og/eller gå til legen for å få det ordnet? Så heller være obs til neste gang på hva som kan utløse det. Anonymkode: 960d1...b45 Vær obs på at TS bare troller. Anonymkode: e6969...18d
Kariannemor64 Skrevet 5. mai 2020 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Viss sjanse å få det av både sterk såpe (underlivet skal vaskes med mild såpe om noe såpe i det hele tatt rundt vagina) og lengre tid uten en vanlig vask. Bruker du truseinnlegg eller har hatt sex kan det påvirke det også. Også gluteninntak når du først har fått det. Kan være andre underliggende saker også, men det må en lege svare på. Det viktige nå er vel å få behandling og/eller gå til legen for å få det ordnet? Så heller være obs til neste gang på hva som kan utløse det. Anonymkode: 960d1...b45 Takk jeg skal ta en titt på dette
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå