AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #1 Skrevet 5. mai 2020 Så på Helsekontrollen, der de hadde test på kosttilskudd omega3 kapsler og vinneren var Nyco Pluss Høykonsentrert Omega3 kapsler. Var innom apotek i dag å kjøpte denne, 299,90 kr for den største med 120 kapsler, Sammenliknet denne med Biopharma Trippel omega3 med vitamin A, D og E, 144 kapsler som jeg hadde hjemme, det var vel en to-pakke til rundt 100-150 kr totalt Denne er en som selges i flere dagligvarebutikker, men desverre ikke var med i testen på Helsekontrollen. Nå sammenliknet jeg og det er jo rimelig likt innhold: Nyco Pluss Høykonsentrert Omega3 kapsler 1 kapsel inneholder. Konsentrert fiskeolje 1000 mg Hvorav Omega3 624 mg EPA 304 mg DHA 215 mg DPA 25 mg Biopharma Trippel omega3 med vitamin A, D og E 1 kapsel inneholder. Konsentrert fiskeolje 1000 mg Hvorav Omega3 650 mg EPA 310 mg DHA 250 mg + vitamin A 250ug, vitamin D 16ug, vitamin E 10 mg Ja, så hvorfor skal jeg kjøpe den dyre Nyco Pluss? Den er jo like bra den rimelige Biopharma sin! Jeg ble bare litt overrasket, men også glad for at den jeg har brukt i lang tid er en meget bra omega3 tilskudd! Anonymkode: 50bdd...fd3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå