Gå til innhold

Mat i Skottland.

Fremhevede innlegg

Gjest vestlands-pia
Skrevet

Vi skal til Skottland i ferien vår. I den forbindelse lurer jeg litt på dette med mat osv. Når en drar til syden, er det alltid noe mat osv en skal være forsiktig med. Er det noen en bør være forsiktig med i Skottland? :-? Har egentlig ikke tenkt noe på det før, før vi satt en venne-gjeng i går som kom inn på det temaet... Noen her som vet noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke tro det, i og med at det er spesielt i sydhavsland og slikt man skal være forsiktig med vann fra springen og mat.

Skrevet

Nei, Skottland er nok ikke noe farligere reisemål enn Fredrikstad eller Tromsø på den måten.

Gled deg, Skottland er fantastisk!

Skrevet

Ikke noe problem med maten der borte, men ville holdt meg unna nationalretten:Haggis tror jeg den heter. Består av fylt sauemage :-?

Gjest Mehmet
Skrevet
Vi skal til Skottland i ferien vår. I den forbindelse lurer jeg litt på dette med mat osv. Når en drar til syden' date=' er det alltid noe mat osv en skal være forsiktig med. Er det noen en bør være forsiktig med i Skottland? :-? Har egentlig ikke tenkt noe på det før, før vi satt en venne-gjeng i går som kom inn på det temaet... Noen her som vet noe om dette?[/quote']

Bortsett fra i Tyrkia, er det ingen mat i "Syden" man bør passe seg for. I Tyrkia derimot bør man passe seg for alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...