AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #1 Skrevet 5. mai 2020 Klok av skade, så begynner det som regel sånn. Alltid avventet og brent meg på det. Anonymkode: 60b04...7c2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #2 Skrevet 5. mai 2020 Haha, det ble sendt for tidlig. Kort og avvisende svar når kvinnen tar mot til seg og sender melding til en mann, bør man da umiddelbart bryte kontakt? Ts Anonymkode: 60b04...7c2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #3 Skrevet 5. mai 2020 Hvis man får avvisende svar så er det ingen vits å pushe noe mer nei. Det gjelder da begge kjønn. Men det er ingen grunn til å ta det personlig. Bare å prøve igjen med en annen.😉 Det kan også være lurt å evt tenke på om åpningsmeldingen kunne vært bedre? Spesielt hvis det er på Tinder hvor begge tross alt må ha sendt den andre til høyre, og dermed ikke vært totalt uinteressert. Anonymkode: 797f9...8fe
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #4 Skrevet 5. mai 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis man får avvisende svar så er det ingen vits å pushe noe mer nei. Det gjelder da begge kjønn. Men det er ingen grunn til å ta det personlig. Bare å prøve igjen med en annen.😉 Det kan også være lurt å evt tenke på om åpningsmeldingen kunne vært bedre? Spesielt hvis det er på Tinder hvor begge tross alt må ha sendt den andre til høyre, og dermed ikke vært totalt uinteressert. Anonymkode: 797f9...8fe Takk for innblikk. Vi har vært på to dater og avtalt en tredje date, sendte hyggelig melding med flere spørsmål og fikk avvisende svar. Noe lignende ‘Ordnet det seg med jobben? Håper det, gleder meg til å se deg igjen 😊’ og svaret tilbake ‘ja.’ Tidligere har jeg fortsatt kontakten, og har da havnet i hekt, veldig på vakt nå når noen er varm og kald og kjente hjertet sank litt av det svaret. Er ikke akkurat masete da det er første meldingen jeg sendt etter vår andre date. Kommer ikke til å sende noe mer nå. Anonymkode: 60b04...7c2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #5 Skrevet 5. mai 2020 Kort hva da? Kort penis? Tykkelsen er vel viktigere? Hvor kort snakker vi? Anonymkode: 2276e...3c5
Perelandra Skrevet 5. mai 2020 #6 Skrevet 5. mai 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Fremhevede innlegg