UniversitetsJente7 Skrevet 4. mai 2020 #1 Del Skrevet 4. mai 2020 Hei! Lurte på om noen her som også venter på pakke fra utlandet. Venter selv med en pakke fra USA som jeg bestilte den 9. April😓 Som normalt bruker det å ta maksimalt 2 uker... fikk beskjed av posten om at pakken min var blitt sendt fra avsenderlandet den 21. April... og siden det har jeg ikke fått noe nye oppdateringer. Hos USPS står det at den fortsatt var i sorterings senteret. Så har ingen peiling på hvor pakken min er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 5. mai 2020 #2 Del Skrevet 5. mai 2020 Du får ringe inn og etterlyse den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 5. mai 2020 #3 Del Skrevet 5. mai 2020 (endret) Har opplevd latterlig treg postgang, intern i Norge, siste tiden! Skikkelig dårlig, -mer enn en uke, -Bergen - Oslo, -bla. ... a. Endret 5. mai 2020 av Sliten&kjørt52 Typo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #4 Del Skrevet 5. mai 2020 Jeg opplever det samme. En pakke fra USA er fortsatt ikke her en måned etter at den ble sendt, en pakke fra Australia ble sendt for seks uker siden og er fortsatt ikke her, samme med en fra Russland. Anonymkode: 8c6f0...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 7. mai 2020 #5 Del Skrevet 7. mai 2020 Ja, jeg har fått opplyst om at det er forsinkelser grunnet koronaviruset. F.eks permitterte de jo mange ansatte i PostNord (som riktignok har fått tilbake jobben igjen), men slikt forsinker jo prosessene. På jobben har et av budfirmaene vi bruker f.eks permittert ansatte som igjen gjør lengre leveringstider. Så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå