Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk match med en mann. Vi tekstet litt. Så spurte han om vi skulle møtes og ta chatten videre på messenger. Blir et par uker til møte. Spørsmålet er om det er vanlig å logge av tinder i mellomtiden? Kan han se om jeg fortsatt er på tinder? Har ingen planer om å chatte med noen andre matcher  før jeg vet om det blir noe mer etter møtet han.

Anonymkode: 2ca74...af5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du beholder tinder og han beholder tinder så ser du det. Men  man kan jo ikke se hverandres aktivitet  så vidt jeg vet 

AnonymBruker
Skrevet

Dere vil kunne se at den andre fortsatt har profil, men han vil ikke se hva du gjør. Om du er aktiv eller avlogget. Han kan evt se at avstanden endrer seg hvis du er pålogget Tinder når du beveger deg rundt, men ellers ikke. Det er ikke vanlig å slette profilen i den situasjonen du er, og det er nok mange som fortsetter å kikke rundt der også, det er ikke uvanlig å ha kontakt med flere i en så tidlig fase, altså før man har møttes og faktisk ser om det er noen kjemi der.

Anonymkode: 08efc...d8c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 2 matcher som har sendt meg bildet av min førsteside på tinder i en melding til meg. Hvordan kan man det?? 

Anonymkode: 9c539...719

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...