Gå til innhold

Avskjedsgave til romkamerat?


lalela

Anbefalte innlegg

Har bodd sammen med en venninne i to år nå, og hun er nok min beste venn. Vi skal dessverre ikke bo sammen mer, da hun skal flytte til en annen by. Jeg lurer på om jeg skal gi henne en avskjedsgave av noe slag før vi flytter fra hverandre. Jeg trenger tips til hva det kan være, om det skal være noe i det hele tatt. Vi er egentlig ganske like på at vi ikke er så materialistiske i hvordan vi viser at vi er glade i hverandre, og det er derfor jeg er usikker på om det er nødvendig med noen gave. Hva tenker dere? ❤️  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hyggelig å gi gave! Men ikke nødvendig. Hva om det er noe du eier som du tar med deg som du vet hun liker? Ellers ville jeg nok gjort det enkelt og invitert på middag og hatt en hyggelig avskjedskveld! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nødvendig med gaver? Nei. Hyggelig? ja, om det er gjennomtenkt.

Kanskje du kan kjøpe en turisbok eller liknende om den byen hun skal flytte til om hun ikke kjenner den så godt? Eller gavekort på en kulturell plass? Det er ikke så materalistisk :)

Anonymkode: 53651...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag en fin middag til henne eller bestill take away. Del en flaske vi. 😊

 

Anonymkode: 87c4e...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv et fint kort, gi med en flaske vin/annen drikke du vet hun liker. Lag gjerne kortet selv ved å sette sammen bilder med morsomme/gode minner. 

Anonymkode: 47e6c...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nødvendig med gaver? Nei. Hyggelig? ja, om det er gjennomtenkt.

Kanskje du kan kjøpe en turisbok eller liknende om den byen hun skal flytte til om hun ikke kjenner den så godt? Eller gavekort på en kulturell plass? Det er ikke så materalistisk :)

Anonymkode: 53651...594

Dette var en veldig god ide!! Skal prøve å få til noe sånt <33 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag en god middag eller bestill take away rett før flytting, eventuelt arranger en avskjedsfest. Dersom koronaen tillater det når hun skal flytte vel og merke :)

Når jeg flyttet fra gamlebyen til en ny by noen timer unna hadde en venninne samlet sammen de aller nemmeste vennene mine til et restaurantbesøk kvelden før. Det var utrolig koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...