AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #1 Skrevet 4. mai 2020 Jeg sitter igjen med en merklig følelser og skal egentli fortelle en lang historie kort.. Har rotet med en mann i 4 månder, hvor vi avklarte å ikke være med andre. For to uker siden var jeg på besøk. Jeg oppdaget da at det lå noen øredobber på nattborde. Av panikken som tok meg klarte jeg ikke gjøre annet enn å rase ut i sinne ut døra for jeg antok at det var noen andre sine. Han påsto de var mine, men jeg kjøpte ikke den (så heller ikke så nøye på de). Nu etter to uker begynner jeg å føle meg litt dom fordi når jeg tenker meg om så er det en mulighet for at de faktisk var mine 😳 Har ikke hatt kontakt på 2 uker. Føler det blir litt domt å ta kontakt nu etter så lang tid. Noen som kan gi meg noen råd ? Føler meg flau over hele situasjon om det faktisk var mine, men umulig å si når jeg var så dom å ikke se nermere på de. Anonymkode: 734ff...651
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #3 Skrevet 4. mai 2020 Det ser ikke så veldig godt ut for din del... Du bør legge deg langflat og be så mye om unnskyldning! Det fortjener han enten dere går videre eller ei... Lykke til ❤️ Anonymkode: 2d7a3...bce 5
Mr&Ro Skrevet 4. mai 2020 #4 Skrevet 4. mai 2020 Hvis øredobbene ikke betyr noe for deg, glem dem sammen med mannen. Du har heist så mange røde flagg at han bør ha gått videre. 7
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #6 Skrevet 4. mai 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg sitter igjen med en merklig følelser og skal egentli fortelle en lang historie kort.. Har rotet med en mann i 4 månder, hvor vi avklarte å ikke være med andre. For to uker siden var jeg på besøk. Jeg oppdaget da at det lå noen øredobber på nattborde. Av panikken som tok meg klarte jeg ikke gjøre annet enn å rase ut i sinne ut døra for jeg antok at det var noen andre sine. Han påsto de var mine, men jeg kjøpte ikke den (så heller ikke så nøye på de). Nu etter to uker begynner jeg å føle meg litt dom fordi når jeg tenker meg om så er det en mulighet for at de faktisk var mine 😳 Har ikke hatt kontakt på 2 uker. Føler det blir litt domt å ta kontakt nu etter så lang tid. Noen som kan gi meg noen råd ? Føler meg flau over hele situasjon om det faktisk var mine, men umulig å si når jeg var så dom å ikke se nermere på de. Anonymkode: 734ff...651 Skriv en melding da, og si "Hei, du, kan vi snakkes en dag, er du med på det? Ting skjedde så brått, hadde mye i hodet på den tiden. Lyst til å møtes på cafe? Og ja, forresten, kan du ta med de øredobbene som lå på nattbordet ditt? Håper vi sees!" Ikke si noe mer om øredobbene, da er meldingen åpen for at det kan være både dine og noen andre sine. Om han tar de med så får du jo se om det er dine eller ikke. Anonymkode: e76ed...49a 5
Rosatoast Skrevet 4. mai 2020 #7 Skrevet 4. mai 2020 Hvis ikke du går videre, så har vel han allerede gjort det. Du har reist en del røde flagg, som ei annen skrev her. Du virker jo ikke helt stabil 7
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #8 Skrevet 4. mai 2020 Vet det var veldig dumt av meg og det er ikke det jeg er ute etter å høre. Jeg sitter igjen med veldig dårlig samvittighet og angrer på at jeg var så snar på foten og ikke tok meg tid til å granske det nøyere. Men følelsene tok meg og tok en snar konklusjon på at det hadde vært en annen der 😔 Anonymkode: 734ff...651
Gjest Gullfisken2 Skrevet 4. mai 2020 #9 Skrevet 4. mai 2020 Snakk med mannen, det er grunnlaget for all fremgang her i livet. Som en annen bruker også nevner, legg deg langflat. og... Tenk deg om neste gang 👍 Lykke til 🙂
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #10 Skrevet 6. mai 2020 På 4.5.2020 den 17.56, Gullfisken2 skrev: Snakk med mannen, det er grunnlaget for all fremgang her i livet. Som en annen bruker også nevner, legg deg langflat. og... Tenk deg om neste gang 👍 Lykke til 🙂 Takk for svar 😊 Gjorde nettop dette og har avtalt å snakke om det 😊 Anonymkode: 734ff...651 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #11 Skrevet 6. mai 2020 Gi oss oppdatering da om hvordan det går etter dere har snakket sammen... Anonymkode: 403fa...d2e 4
Klaratiara Skrevet 6. mai 2020 #12 Skrevet 6. mai 2020 Alle gjør feil, det er en del av det å være menneske. 😊Du våget dele det her og du tar kontakt med mannen igjen og forhåpentligvis ordner ting seg 😊 Jeg er derimot mer bekymra for de som skriver stygge ting til deg. Å tråkke på folk som deler av sine feil når hun attpåtil skriver at hun føler seg dum og flau, det reiser langt flere røde flagg. Mangel på empati er en personlighetsbrist som det ikke finnes mye håp for. 7
anonymlilli Skrevet 7. mai 2020 #13 Skrevet 7. mai 2020 Det jeg tenker er.. Er det vanlig for deg å ta ut øredobbene og legge de på nattbordet? Hvis nei; tviler på de er dine. Hvis ja; Den gangen du kanskje glemte de.. Merket du ikke det når du kom hjem at du ikke hadde øredobber, og tok i nye? Jeg er redd det ikke er dine øredobber, men at du tviler og at hode ditt vrenger på historien jo oftere du tenker på det. Hvis du virkelig er gal etter den mannen, kan du jo sende en enkel sms ''Unskyld for at jeg overreagerte. Du betydde mer for meg enn jeg trodde, og jeg ble veldig redd/sjalu da jeg så tegn til kvinnelig aktivitet hjemme hos deg. Kom ikke på at det kunne vært mine egne'' 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #14 Skrevet 7. mai 2020 Nei, sånt no hadde ikke jeg giddet. Han har valgt å ikke fortsette med deg, la ha ta kontakt hvis han likevel ønsker å fortsette. Det er irriterende å bli beskyldt for noe en ikke har gjort, og han regner med at det ikke blir siste gang det skjer. For han er det en skikkelig dealbreaker og uutholdelig i lengden. Anonymkode: 4a9a9...795
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #15 Skrevet 7. mai 2020 Du bør holde styr på dine egne ting! Neste gang er det trusa di som du ikke kjenner igjen, og sånn holder det på. Nytteløst å leve med sånne sjalu og distre damer. Anonymkode: 4a9a9...795
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #16 Skrevet 9. mai 2020 Har dere snakket, ts? 😊 Anonymkode: 8cb66...66f
Bamseklemmer Skrevet 9. mai 2020 #17 Skrevet 9. mai 2020 Hadde han vært skikkelig forelsket i deg, hadde han nok kjempet for å motbevise din feil... Hvis han var brennsikker på at det er dine, kunne han ha sendt deg et bildet av øredobbene... Men jeg skjønner reaksjonen din da du så dem🙄 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #18 Skrevet 9. mai 2020 5 timer siden, Bamseklemmer skrev: Hadde han vært skikkelig forelsket i deg, hadde han nok kjempet for å motbevise din feil... Hvis han var brennsikker på at det er dine, kunne han ha sendt deg et bildet av øredobbene... Men jeg skjønner reaksjonen din da du så dem🙄 Er enig! Rart at etter det han var helt stille og prøv ikke ta kontakt. Han sikkert brukte mulighet å treffe andre:'p Anonymkode: 04905...c6c 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #19 Skrevet 9. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er enig! Rart at etter det han var helt stille og prøv ikke ta kontakt. Han sikkert brukte mulighet å treffe andre:'p Anonymkode: 04905...c6c Eller han ikke gidder bruke tid på en dramaqueen og lot henne gå. Anonymkode: 20692...401 2
Gjest Katarina441 Skrevet 9. mai 2020 #20 Skrevet 9. mai 2020 Til neste gang du oppdager slike ting så si: ååhhh er det dér de er, beklager at jeg la de igjen her.. se på ansiktsuttrykket hans når du sier det🤨 Hadde en mann lagd slik drama hos meg som du gjorde så hadde jeg aldri gitt lyd fra meg igjen, jeg orker ikke drama og hva ville det neste blitt liksom?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå