Gå til innhold

Tror du fredag 13. er en ulykkesdag?

Er fredag den 13. en ulykkesdag?  

1. 1. Er fredag den 13. en ulykkesdag?

• Nei, dagen er som alle andre dager.
      28
    • Vet ikke, men det er kanskje noe spesielt med dagen.
      3
    • Ja, og derfor er jeg ekstra forsiktig.
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte på God Morgen Norge i dag at det skjer færre ulykker på fredag den 13. enn ellers, fordi folk er mer forsiktige. Men søndag den 15. skjer det flere ulykker enn vanlig, fordi folk slapper av igjen.

Tror du fredag 13. er en ulykkesdag?

Smil :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri vært overtroisk, men likevel.... Det er noe litt uhyggelig med fredag den 13. :roll:

Den første kjæresten min slo opp fredag den 13. (Klart det ble en ulykkesdag da... Men andre kjærester har det blitt slutt med onsdag den 3. elns uten at det har blitt ulykkesdager av den grunn... :wink: )

For noen år siden var moren min utsatt for en ganske alvorlig bilulykke, og det var en fredag den 13. - heldigvis gikk det bra med alle de involverte i ulykken, så det ble kanskje mer en "hell i uhell"-dag...

Det er vel kanskje litt sånn at man tenker mer over det hvis ting skjer fredag den 13.? For uhell skjer jo hele tiden uten at man vektlegger dag og dato....

Gjest Anonymous
Skrevet

Var jo ikke akkurat noen stor ulykke da, men jeg klarte å forsove meg idag... til en time jeg hadde klooka elleve. Våknet klokka halv ett....... Og jeg har aldri i livet forsovet meg før i dag.

Skrevet

Fredag den 13. er bare enda en dag mener nå jeg til det motsatte er bevist... :wink:

Skrevet

Finnes ikke overtroisk jeg da. Tror ikke det er noe skummelt med hverken fredag den 13. eller svarte katter......

Skrevet

Hvorfor i all verden skulle jeg tro at fredag den 13 er "farligere" enn andre dager :roll:

Skrevet

Fredag den 13 er for meg lykkedag, og jeg har fødselsdag i dag!! Hurra

for meg!! :sjarmor:

Skrevet

*klemmer Maeve og gratulerer med dagen, lille jomfrubarn*

Min kjære skar seg skikkelig i fjeset under morgenbarberingen i dag - stakkars - og det var før han visste det var fredag 13.

Skrevet
*klemmer Maeve og gratulerer med dagen, lille jomfrubarn*

Takker for klemmen, og i morgen feirer jeg med rekeaften!!  :lol:  

Min kjære skar seg skikkelig i fjeset under morgenbarberingen i dag - stakkars - og det var før han visste det var fredag 13.

Skrevet

Da må du kose deg med rekene. jeg skal ha bløtkake søndag jeg, for da er det min tur.

Skrevet

Tallet 13 forekommer på mange måter i mitt liv...og det er et lykketall!

Mirabella :)

Skrevet

Jeg lurer på hvem som har funnet på at Fredag 13 er en ulykkesdag?! Hvorfor kutter de ut kinosal nr. 13? Jeg har alltid vært ekstra heldig Fredag 13... :)

Skrevet

JA! Fredag den 13. er en ulykkesdag! Hadde innbrudd i bilen IGJEN på fredag, og vi hadde melt-down på serverne på jobben, så det var vanvittig kaos hele fredagen! Jeg liker ikke fredag den 13.... Nei, det gjør jeg ikke.... :cry:

Skrevet

sånn bortsett fra at jeg også skar meg på et barberblad i dag ? (noe som skjer både titt og ofte, ikke med vilje altså) :wink:

Nei nei nei, fredag den 13 er akkurat som alle andre dager.

Skrevet

Nei, trodde egentlig det var en dag som alle andre dager... Men det må da være en ulykkesdag, hvis det fører til så mange ulykker den 15. ! Selvfølgelig en selvoppfyllende ulykkessammenheng, men... DA DA DA DAAA... *spokeystemme* kanskje det er det som er målet til fredag den 13? :ler:

Skrevet

For meg er fredag 13. en lykkedag - jeg blei født på en slik dag :wink: Det eneste jeg kan utsette på det er at jeg er ei mesterkløne - slår meg og detter før jeg får sukk for meg... men tror det er mer resultat av en komplisert fødsel enn dagen jeg blei født på ;-)

Skrevet

Jeg overlevde fredagen uten varige men, og kan ikke huske at det har skjedd noe fælt med meg andre fredag 13. heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...