AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #1 Skrevet 4. mai 2020 Klarer ikke stå opp idag. Kroppen er så tung og gjør så vondt i hodet. Hvorfor er jeg fortsatt trøtt når jeg har sovet 9 timer?? Skjønner d ikke Anonymkode: d69d8...d8b
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #2 Skrevet 4. mai 2020 Sovet for mye? Syk? På tide å sjekke stoffskifte? Anonymkode: 74c30...93a
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #3 Skrevet 4. mai 2020 Hvis din normal er mindre enn 9 timer, kan du være trett grunnet at du har sovet mer enn normalt Anonymkode: a7550...a25 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 4. mai 2020 #4 Skrevet 4. mai 2020 Det er vanlig å være trøtt når man står opp, selv om man har sovet nok. Det er en misforståelse at dersom man har fått nok søvn, så spretter man ut av senga. Jeg er alltid trøtt når jeg våkner, men kvikner til i løpet av noen minutter/en halvtime. Men dersom du alltid føler deg våken når du står opp, men ikke i dag, kan det jo hende du rett og slett er syk?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #5 Skrevet 4. mai 2020 Det er jo helt vanlig å være trøtt etter man har våknet? Det er jo heller ikke rart at du er trøtt når du ikke engang har stått opp... Anonymkode: fab5d...1c1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #6 Skrevet 4. mai 2020 Stod opp for en halv time siden, men er fortsatt like trøtt og tung i kroppen.. pleier alltid å være litt trøtt når jeg våkner ja, men i dag var det ekstremt. Kroppen er blytung og hodet verker. Anonymkode: d69d8...d8b
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #7 Skrevet 4. mai 2020 Det høres ut som om du har sovet for lenge. Det er ikke så uvanlig å føle seg ekstra trøtt eller at man får hodepine hvis man sover for lenge. For meg går grensa ved ca. 7,5 timer. Anonymkode: 6b6a5...21f 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #8 Skrevet 4. mai 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres ut som om du har sovet for lenge. Det er ikke så uvanlig å føle seg ekstra trøtt eller at man får hodepine hvis man sover for lenge. For meg går grensa ved ca. 7,5 timer. Anonymkode: 6b6a5...21f Har ikke sovet for lenge, jeg pleier å sove rundt 9 timer.. Anonymkode: d69d8...d8b
Silva Pluvialis Skrevet 4. mai 2020 #9 Skrevet 4. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo helt vanlig å være trøtt etter man har våknet? Det er jo heller ikke rart at du er trøtt når du ikke engang har stått opp... Anonymkode: fab5d...1c1 Er det vanlig å alltid være stuptrøtt når man våkner? Skal man ikke egentlig føle seg uthvilt når man står opp? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå