Gå til innhold

Ny mobil - hvilken anbefaler du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en iPhone 6, og ønsker å bytte den ut snart. Ønsker en telefon som tar gode bilder. Det er det viktigste for meg. Synes ikke den jeg har tar så veldige gode bilder. Ny telefon trenger ikke være iPhone og det må ikke være av helt nyeste modell.

Hvilken anbefaler du? 

Anonymkode: 94281...351

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er strålende fornøyd med iPhone 11, den er, i alle fall på det tidspunktet jeg kjøpte den, best på bilder.

I tillegg er det et stort pluss at den kan vaskes under rendene vann, så den blir med hver gang jeg tar en handvask i disse dager. 

Anonymkode: 2e923...c84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte iPhone XR, brukte flere dager på å lese meg opp, (uten å forstå så mye) og kom fram til at denne passet meg best. Veldig fornøyd :) 

Anonymkode: 7cca8...b3f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg var også bildekvalitet noe av det viktigste, så jeg kjøpte meg Motorola One Vision tidligere i år, og er veldig fornøyd! 
Er spesielt imponert over hvor klare bilder den tar i dårlige lysforhold, som for eksempel bilde av dyr ute i kveldsmørket. 

Anonymkode: f974f...aed

Skrevet

Har hatt problem med iPhon.  Skal bytte til Samsung som har like bra kamera

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skaffet meg Samsung s10 i fjor  og er ikke fornøyd. Alltid vært Android-person, og hatt Htc som jeg har vært SÅ fornøyd med. Men, Telia der jeg er abonnent har ikke det, så jeg gikk for samsung da siden alle jeg kjente med det var så innmari fornøyd. Magefølelsen sa jeg ikke skulle velge den,  men gjorde det.... nå er ett år gått og jeg vil svitsje. (teit konsept jeg veit - men  ja,.)  har innmari lyst på Huawei, som jeg hadde tenkt å kjøpe i fjor. Men - hva med alt dette styre om google og oppdateringer og sånn?  Reell fare eller er det bare at det blir etterslep på oppdateringene?  Venner som kjøpte den i fjor har ikke merket noe og er strålende fornøyd.  Jeg har lyst å ta sjansen. Hva tenker dere? 

Anonymkode: a8234...28c

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For meg var også bildekvalitet noe av det viktigste, så jeg kjøpte meg Motorola One Vision tidligere i år, og er veldig fornøyd! 
Er spesielt imponert over hvor klare bilder den tar i dårlige lysforhold, som for eksempel bilde av dyr ute i kveldsmørket. 

Anonymkode: f974f...aed

Interessant. Jeg synes den jeg har kan ta gode bilder i de rette lysforhold, men blir ofte dårlig når jeg tar bilder inne. Bildene blir for mørke. Eller hvis jeg skal ta bilde av en flott solnedgang. Den får ikke fram de flotte fargene. 

Anonymkode: 94281...351

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...