Gå til innhold

KRISE!! Deres beste tips til hurtig slanking?!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hold deg i kaloriunderskudd og tren morgen og kveld, hver dag. 

Anonymkode: 2bffb...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du synes lavkarbo virker stress å sette seg inn i, kan du google PSMF. Jeg sverger til det hvis jeg skal haste-slanke meg litt før ferie. :) 

Anonymkode: 71e59...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan godt hende du greier å gå ned 4-5 kg til 17.mai, men mye av det vil nok være vann. Risikoen med en krasjdiett er at man går opp kiloene med en gang man løsner opp. 

Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg latt bunad være bunad i år, og heller startet en livsstilsendring nå. Det blir jo uansett ikke 1.mai-feiring i tradisjonell forstand. Finn en kjole du liker godt og ha som målsetting at du skal passe inn i bunaden på 17.mai neste år.

Kutt ned på søtsaker og behandlet mat og begynn å loggføre i Lifesum eller Myfitnesspal. Prøv å gå minst 10 000 skritt per dag. 

Anonymkode: 962dd...641

Jeg startet livsstil endring, og et slanke program der målet er å gå ned 0.5 kg i uken for 2 mnd siden, går veldig fint! men det går ikke fort nok til å få på meg bunaden, så trenger litt haste slanking i disse 2 ukene, helt greit om jeg går litt opp igjen etter på, siden jeg skal følge programmet mitt etter 17 mai igjen 🤭 

Det er bare så trist siden hele familen har planlagt en photo shoot der alle damene har på seg forskjellige bunader, og mennene i dress... Søren at jeg ikke tenkte på dette før! 

Anonymkode: e8461...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg vant til fasting og har gjort det før, så hadde jeg skulle gått ned 4 kg på to uker hadde jeg nok gjort det. 48 t faste, spise, 48 t faste osv. Men jeg er skeptisk på hvordan det går om du avslutter tvert om to uker da, det er nok ikke helt heldig.. jeg har fastet ned de kiloene jeg trengte med 23 og opp til 75 timers faster, og nå opprettholder jeg med 18/6 (fri i helga) det går veldig fint, og jeg trenger ikke tenke så mye på hva/hvor mye jeg spiser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Wilmus said:

Nå er jeg vant til fasting og har gjort det før, så hadde jeg skulle gått ned 4 kg på to uker hadde jeg nok gjort det. 48 t faste, spise, 48 t faste osv. Men jeg er skeptisk på hvordan det går om du avslutter tvert om to uker da, det er nok ikke helt heldig.. jeg har fastet ned de kiloene jeg trengte med 23 og opp til 75 timers faster, og nå opprettholder jeg med 18/6 (fri i helga) det går veldig fint, og jeg trenger ikke tenke så mye på hva/hvor mye jeg spiser.

Støtter denne. Personlig fungerer kroppen min mye bedre med fasting enn ved lavkalori. Ved fasting forsvinner sultfølelsen etter 10-15 minutter, men ved lavkalori er jeg sulten hele pokkers tiden.. 

Anonymkode: 32272...f2f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
På 4.5.2020 den 9.29, AnonymBruker skrev:

Jeg er for feit til bunaden min! 😳 Jeg holder på med et slanke program som får meg ned i vekt på en sunn og god måte, men det tar lang tid. Aldri om jeg klarer å gå ned det jeg trenger til 17.mai på denne måten. 

Så derfor ber jeg desperat om deres beste slanketips som jeg kan følge i 2 uker, bare så jeg kommer inn i bunaden. Så skal jeg gå tilbake til programmet etter 17. Mai. 

Hva er deres beste tips? 

 

Takker kjempe mye for alle svar! 🥰

Hilsen desperat dame! 😬

Anonymkode: e8461...452

Nutrilett diet( lav på kalorier) du ødelegger Forbrenningen og vil bli feit når du spiser som før, sikker gå opp en del ekstra også. Men du vil gå ned en del kortsiktig 👌.

flere venninner av kona min som blir feite på 1400 kcal nå etter mye jojo slanking 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.5.2020 den 9.42, AnonymBruker skrev:

Er ikke 17. Mai avlyst?

Anonymkode: ed468...d34

Det går ikke an å avlyse en dato. 

Anonymkode: 4e308...514

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2020 den 9.51, AnonymBruker skrev:

 

Vi skal feire 17.mai med familen på hytten ved havet. Vi har også planlagt en photo shoot. 😑

Anonymkode: e8461...452

Ha litt humor på det og ta bilde der du viser frem at i år var bunaden for trang 😄 (og så tar du på deg noe mer komfortabelt etter fotografering) 

Anonymkode: f2743...b8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vel skal men ikke tro at bunaden kom på! Siter som støpt! Bare jeg ikke puster for dypt går dette helt supert! 🤭 Takk for alle råd 🥰 god 17 mai! 🇧🇻🇧🇻

 

Ts

Anonymkode: e8461...452

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel skal men ikke tro at bunaden kom på! Siter som støpt! Bare jeg ikke puster for dypt går dette helt supert! 🤭 Takk for alle råd 🥰 god 17 mai! 🇧🇻🇧🇻

 

Ts

Anonymkode: e8461...452

Så gøy! Hva gjorde du for å få det til? 

Anonymkode: 962dd...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så gøy! Hva gjorde du for å få det til? 

Anonymkode: 962dd...641

Sinsyk selvkontroll 🤭 intervall på fotballbanen hver morgen. Lav karbo mat, ingen godis eller sukker av noe slag. Fjellturer og styrke trenning nesten hver dag. Jeg er helt utslitt! Var godt med god mat i dag! Men er superfornøyd 🥰 bildene ble fantastiske og nå er jeg klar får å slakke litt ned og gå tilbake til min sunnere diett/livsstil endring 😍

Anonymkode: e8461...452

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...