AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Skrevet 3. mai 2020 Sliter slik med angsten for tiden. Mye bekymringer og tanker osv. Kan ause seg selv opp og få pusteproblemer og begynner å gråte/får panikkanfall.(Dette skjer ikke ofte heldigvis),men har ofte vært urolig i kroppen siste tiden veit ikke om det er pga kaffe eller pga man har mye bekymringer for tiden og foreldre som maser om ting man må gjøre for å komme ut av en vanskelig situasjon osv. (Er «godt voksen»). Har også hatt sterk/harde hjertebank siste tiden som jeg tror kommer av stress,som igjen fører til angst fordi man er redd det er noe annet. En ond sirkel. Hvordan kan jeg bli kvitt angsten?Det er ekstremt slitsomt å ha det slik. Vil bare bli normal igjen. Anonymkode: 0fc52...e3f
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #2 Skrevet 3. mai 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sliter slik med angsten for tiden. Mye bekymringer og tanker osv. Kan ause seg selv opp og få pusteproblemer og begynner å gråte/får panikkanfall.(Dette skjer ikke ofte heldigvis),men har ofte vært urolig i kroppen siste tiden veit ikke om det er pga kaffe eller pga man har mye bekymringer for tiden og foreldre som maser om ting man må gjøre for å komme ut av en vanskelig situasjon osv. (Er «godt voksen»). Har også hatt sterk/harde hjertebank siste tiden som jeg tror kommer av stress,som igjen fører til angst fordi man er redd det er noe annet. En ond sirkel. Hvordan kan jeg bli kvitt angsten?Det er ekstremt slitsomt å ha det slik. Vil bare bli normal igjen. Anonymkode: 0fc52...e3f Jeg er ikke kvitt angst, den kommer tilbake i rykk og napp. Har lært meg å leve med den og prøve ikke bli redd idet et anfall kommer. Anonymkode: 92b6f...bf9
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #3 Skrevet 5. mai 2020 På 4.5.2020 den 0.46, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke kvitt angst, den kommer tilbake i rykk og napp. Har lært meg å leve med den og prøve ikke bli redd idet et anfall kommer. Anonymkode: 92b6f...bf9 Du lever et normalt liv? Her unngår man veldig mye. Slitsomt å ha det slik. Føler seg underdanig og har dårlig selvtillit til tider pga mye kritikk og nedlatende snakk fra familie. Negative tanker kan ofte føre til angst,prøver å ikke la de gå inn på meg,men ikke alltid like lett. Har så inderlig inderlig lyst å få et normalt liv igjen der en går ute og reiser rundt hit og dit og treffer venner igjen osv. Ts Anonymkode: 0fc52...e3f
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #5 Skrevet 6. mai 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Du lever et normalt liv? Her unngår man veldig mye. Slitsomt å ha det slik. Føler seg underdanig og har dårlig selvtillit til tider pga mye kritikk og nedlatende snakk fra familie. Negative tanker kan ofte føre til angst,prøver å ikke la de gå inn på meg,men ikke alltid like lett. Har så inderlig inderlig lyst å få et normalt liv igjen der en går ute og reiser rundt hit og dit og treffer venner igjen osv. Ts Anonymkode: 0fc52...e3f Er dette noe som skjer nå, eller noe som har skjedd i fortiden? Hadde kuttet dem ut hvis det er noe som pågår og de ikke gir seg ved tilsnakk. Anonymkode: e5f13...f69
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #6 Skrevet 7. mai 2020 På 6.5.2020 den 10.45, AnonymBruker skrev: Er dette noe som skjer nå, eller noe som har skjedd i fortiden? Hadde kuttet dem ut hvis det er noe som pågår og de ikke gir seg ved tilsnakk. Anonymkode: e5f13...f69 Det pågår nå og da fremdeles,ja. Nå truer(ikke bare trusler,de bruker å gjøre det de sier også)med å gå til psykolog og snakke om hva de kan gjøre for seg selv pga at jeg har vært i en uendret situasjon noen år. Og de maser konstant om ting og man får knapt albuerom. Jeg er i 30-åra. De gir seg ikke. Har sagt at de kanskje er medvirkende årsak til at man ikke har klart ting i livet,pga mas/kritikk/hakking/styring osv. Har sagt at om de går til psykolog for å finne ut hvordan de skal håndtere meg som person(med utdanning og styr men som pga angst,dessverre har vært utenfor arbeidslivet noen år)så bryter man kontakten helt!! Anonymkode: 0fc52...e3f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå